Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Edvard Hubendick edvhu119.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Edvard Hubendick edvhu119."— Presentationens avskrift:

1 Edvard Hubendick edvhu119

2 Sammanfattning Med ett starkt fokus på relationsbyggande vann man F.G. Wilson. Relationsbyggandet förstärktes av tunga investeringar (kostnader) för att vinna kunden, frekventa besök och ett ordentligt engagemang. Anledningarna till ABB:s situation med CAT verkar varit ett dominant produktledarskap som lett till att försäljarna tog kunder för givet. Relationen mellan KAM:s och GAM:s var även ofördelaktig. ABB bör skapa en tydligare struktur för hur man hanterar CAT som ej riskerar andra divisioners försäljning till CAT. Bör även ta i tu, på riktigt, med inställningen som bubblat fram från Turbochargers.

3 Feedback Upplägget: Kul upplägg. Lite tydligare med att presentera vad målet med varje 45 min- sejour är. Alltså vad vi ska diskutera och vad vi ska komma fram till. Rehme gör det otroligt bra som diskussionsledare. Är både lärorikt och underhållande rakt igenom. Bra med namnskyltar och ACAS. Även att vi antecknade på tavlan. Svinbra med att få höra ”vad som hände egentligen” på slutet. Min prestation: Rätt OK. Deltog definitivt och försökte bidra. Kunde säkert kopplat mer till teori eller liknande. Till vad vi lärt oss tidigare i kursen. Gruppens prestation: Tror vi kunnat argumentera emot varandra i större utsträckning för att komma fram till ännu ”optimalare” lösningar.


Ladda ner ppt "Edvard Hubendick edvhu119."

Liknande presentationer


Google-annonser