Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avAstrid Pålsson
1
Björn Svensson Fredrik Krig Filip Edén
2
Att sälja kläder online Kunder ska kunna designa sina egna kläder Låga priser Kvalitet
3
Försäljning av kläder i Sverige Kundgrupper: Privatpersoner (18-24 år) & Organisationer/Företag Försäljningen ska baseras online Konkurrensmedlet för företaget blir priset, men utan att kvaliteten blir lidande. Tillgodoser kundernas behov
4
Tillverkning i Asien Lager i Sverige Outsourcing
5
EEndast fabriker i Asien som ej bedriver barnarbete, kränker mänskliga rättigheter och som jobbar för jämlikhet, rättvisare villkor och att bidra mot en bättre miljö
6
MMålet är att erövra en stor marknadsandel på klädmarknaden i Sverige (online), och att vara en av de ledande leverantörerna av kläder online i Sverige.
7
DDetta ska uppnås genom att erbjuda ett konkurrenskraftig pris samtidigt som vi erbjuder bra kvalité och unika egenskaper som personligt designade kläder för både privatpersoner och organisationer.
8
Starka öppningserbjudanden Penetration Prices Målgrupp: ungdomar (18-24). Internetreklam på sidor som är populära för målgruppen Direktreklam.
9
Produkt Pris Plats Påverkan
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.