Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Infoga bildobjekt The New York Times Johnny Stamming, PR-konsult Newsroom Jonas Gulliksson, VD Advokatbyrån Gulliksson.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Infoga bildobjekt The New York Times Johnny Stamming, PR-konsult Newsroom Jonas Gulliksson, VD Advokatbyrån Gulliksson."— Presentationens avskrift:

1 Infoga bildobjekt The New York Times Johnny Stamming, PR-konsult Newsroom Jonas Gulliksson, VD Advokatbyrån Gulliksson

2 Nordens största marknad Arbets- marknadsområde Antal invånare 2004/2005 Köpenhamn+Malmö2 862 596 Stockholm2 210 716 Köpenhamn1 903 821 Malmö958 775 Göteborg926 422 Oslo1 068 670 Helsingfors1 224 257 Källa: SCB

3 Storköpenhamn motorn för tillväxt Källa: Örestat

4 Sveriges mest växande regioner Tillväxt lönesumma i % Källa: AV

5 FULL INTEGRATION HARMONISERING INFORMATION INFRASTRUKTUR Liten påverkan Anpassning Marknadsföring Annonsering Rekrytering på egen marknad Företagens handlingsutrymme Behov av offentliga insatser

6 Öresundsindex 2006 Källa: Øresund Industri & Handelskammare

7 Verkligheten Källa: Örestat


Ladda ner ppt "Infoga bildobjekt The New York Times Johnny Stamming, PR-konsult Newsroom Jonas Gulliksson, VD Advokatbyrån Gulliksson."

Liknande presentationer


Google-annonser