Helhetslösningar för arkivhantering
Innehåll: Om Arkivera Våra arkivtjänster Kunderfarenheter Kontaktuppgifter
Affärsidé - Arkivera erbjuder helhetslösningar för att förenkla och kostnadseffektivsera hela kundens arkivhantering. Bakgrund: Handelshögskolan i Stockholm SSE Business Lab. Marknadsetablering Antal medarbetare: 7 st. Huvudkontor: Saltmätargatan 19A, Stockholm Centralarkiv: Utmarksvägen 5, Gävle
Vi erbjuder arkivtjänster inom följande områden: Mer detaljerad information om våra arkivtjänster presenteras på sidorna 7-11
Kunderfarenhet:
Varför outsourca arkivering? Kostnadseffektivare - Reducerar arkivkostnaden för interna arkivutrymmen, samt arbetstiden för egen personal. Förbättrar säkerheten - Arkivera tar som leverantör över hela ansvaret för att arkiveringen följer gällande lagar och regler. Enklare återsökning - En mer strukturell arkivhantering ger effektivare återsökning med tidsbesparningar för personalen.
Tre steg för att komma igång: Steg 1 – Inventering Hur mycket arkivmaterial har Ni idag? Hur mycket arkivmaterial tillkommer per år / månad? Steg 2 - Dokumenthanteringsplan Vilken / vilka arkivtjänster har Ni behov av? När och hur skall materialet ombesörjas av Arkivera? Steg 3 – Utförandet - Det går att utföra processen i flera etapper Etapp 1 Etapp 2 Etapp 3
Vänligen kontakta oss om Ni har frågor eller funderingar! Robert Holmström Sales Department Direkt: 08 – Mobil: 073 – E-post: __________________________________________________ Arkivera Sverige AB Huvudkontor Växel: 08 – E-post: Hemsida: Besöksadress: Saltmätargatan 19A, Stockholm Postadress:Box 19065, Stockholm