Grimstaskolan årskurs 6-9 Alla röster i %. Grimstaskolan årskurs 6-9 Antal röster på partier.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Politikens grundfrågor
Advertisements

Föräldramöten VT-14 Tema: Betyg.
Vad vi jobbar med • Folder på anslagstavlan • Veckobrev • Bloggen Hur tycker ni det fungerar med bloggen?
Praktiska exempel från gymnasieskolorna Hulebäck & Tingsholm
Kunskapskontroll Kemi åk 8 HT 2013 Grund- och förskolenämnd.
Fristående skolor: Logga in med E-legitimation. Byt årskurs Byt skola (om du har behörighet till flera skolor) Presenterade ansökningar exporteras till.
Elevforum.  Vad? Att påverka, förändra och utveckla till det bättre för alla elever.  Hur? Vi fattar beslut enligt demokratiska principer. Diskussioner.
Riksdagens uppgifter! Riksdagen beslutar om lagar i Sverige
Vilken ska bort och varför
Valresultat M % Fp % C % +1.7 Kd % S
Hur ser väljarna på det politiska läget i Ale? TNS-Sifo oktober.
Vilken ska bort. Fundera TYST och skriv ert svar i skrivboken
Europeiska regionalfonden Medborgarbudget. Varför medborgarbudget? För att öka medborgarnas möjlighet till inflytande över budget och resurser Vilka har.
Vem är det som bestämmer?
… …. D e t v a s å h ä r d e t b ö r j a d e. Å r e t v a r M a n v i l l e a t t u n g d o m a r n a s m ö j l i g h e t e r t i l l a t t p.
Viktiga ord och begrepp
Demokrati.
Riksdagen.
DEMOKRATI Skriv ner dina tankar kring begreppet Demokrati. Vad betyder det för dig? Vad tänker du när du hör ordet? Går det att föreställa sig hur det.
10 år med Liv & Hälsa ung Hur mår niondeklassare i Sörmland? Källa: ”På väg mot Sveriges Friskaste län år med Liv & Hälsa ung Hur mår niondeklassare.
Liv & Hälsa ung Alkohol Narkotika Dopning Tobak Källa: ”Alkohol Narkotika Dopning Tobak resultat ”
Liv & Hälsa ung Kommunprofil Källa: Kommunprofil (finns en för varje kommun) resultat
Svenska Balettskolan - Åk Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar.
Skårsskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Lillekärrskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Backatorpsskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Nya Lundenskolan - Åk Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Lerlyckeskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Sjumilaskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Lärarutbildningen Linnéuniversitetet. Valbara kurser ht-13 1GN019 Bildpedagogik - för grundlärare med inr mot arbete i åk 4-6 och grundlärare med inr.
Kungsladugårdsskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad
Trollängsskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Centrum - Åk 4-9- Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar skolan.
Flatåsskolan - Åk Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Gärdsmosseskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad
Nya Långedragsskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad
Centrina - Åk Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Bräckeskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad
Lövgärdesskolan - Åk Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Flatåsskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Backatorpsskolan - Åk Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Björlandagården - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Björlandagården - Åk Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Svartedalsskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Hammarkullsskolan - Åk Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar.
Ramsdalsskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad
Lindåsskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Kärraskolan - Åk Göteborgs Stad
Solbackeskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad
Lerlyckeskolan - Åk Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Bjurslättsskolan - Åk F-3 - Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Hjällboskolan - Åk Göteborgs Stad
Talldungeskolan - Åk Göteborgs Stad Syfte: Syftet med undersökningen var bland annat att få ett konkret underlag om hur elever och föräldrar uppfattar.
Syfte -Ge en översiktligt bild över kommunernas resultat inom framförallt kunskapsområdet -Politiker och tjänsteman ska kunna använda detta som beslutsunderlag.
Kunskap i kombination med Trygghet, Delaktighet & Ansvar Grimstaskolan, Grymsta skolan.
% 22% MänKvinnor Ca individer Ca individer.
Fördjupning Teoretiskt arbete på Vittra fotbollsgymnasium i årskurs 2 och 3.
Blockstabila och blockbytare i valet 2006 Sammanfattning av Synovate-undersökning
Copyright © Nikolaus Koutakis. Du är viktig! Du kan påverka ditt barns drickande mer än du tror.
Skolelevers drogvanor 2016 Almedalen Det är tillåtet att spara en kopia av bilderna och använda valfritt antal i egna presentationer. Det är inte tillåtet.
Drogvaneundersökning Åre kommun åk 9 och år 2 på gymnasiet
Tillvalskurser i musik
Va med och påverka Örebro!
Hur mår niondeklassare i Sörmland? Trender
En lättläst sajt om politik
WORLD’S CHILDREN’S PRIZE
11 stycken praktiska övningar i
Prata politik - även efter Skolval 2019 Skolval 2019 är över och nu börjar det viktiga efterarbetet. Hur gick det? Vilka tankar finns i klassrummet efter.
Presentationens avskrift:

Grimstaskolan årskurs 6-9 Alla röster i %

Grimstaskolan årskurs 6-9 Antal röster på partier

Grimstaskolan årskurs 6 Antal röster på partier

Grimstaskolan årskurs 7 Antal röster på partier

Grimstaskolan årskurs 8 Antal röster på partier

Grimstaskolan årskurs 9 Antal röster på partier

åk 6-9 % S17 C10 Fi0,3 Fp6,4 Kd4,6 Mp7 M38 Pp2,1 Sd6,4 V3,3 Blanka2,7 Ogiltiga1,5 åk 6-9antal S56 C33 Fi1 Fp21 Kd15 Mp23 M126 Pp7 Sd21 V11 Blanka9 Ogiltiga5 Grimstaskolan årskurs 6-9 Alla röster i % och antal