1 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Exempel på undersökningens layout och vilka nyckletal som redovisas. De varugrupper som.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013
Advertisements

Livsmedelsverket om fisk och hälsa
Peter Bergkvist Växtskyddsrådet
Coaching och matchanalys för handboll
Se bilder ur bildbas Handla
Samma grundidé Din bostad kan vara värde miljoner, till vilken nytta?
Talföljder formler och summor
Coaching och matchanalys för innebandy
“Joie de Vivre”* JVi LANSERINGSPLAN 2014 * Få smak på livet.
Gästnattsstatistik Gävleborgs län maj 2010 Sverige Norge Danmark Finland Tyskland Holland Frankrike GBR Ryssland* USA* Hotell Stugby Vandrarhem Camping.
Allmänheten om inköp av hjälp till hemmet T Målaremästarna:Tina Thorsell Synovate Temo: Arne Modig Datum:
Tips när du planerar måltider
Ylva Yngveson Institutet för Privatekonomi
Föreläsning nr 2 röd kurs
Vitamin D Nordiska näringsrekommendationer (NNR 12)
Belysning Sjöglimtens Samfällighet
Det svenska kulturarvet
V ill Du handla Xocai Det finns 2 sätt att köpa Xocai Gå in på OM MIG och klicka på mail länken Skicka namn.
GfK Consumer TrackingGfK Fashion*ScopeOktober 2009 Gain & Loss analys – sporthandeln GfK Fashion*Scope Januari – juni 2009/Januari – juni 2008.
Rädda liv - byt batteri nu! Lindlöven och Energizer i unikt samarbete - tillsammans gör vi en fantastisk insats för att rädda liv!!
BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning)
Hasta la Vista Vinn en äventyrsresa med Microsoft till Spanien.
1 GfK Consumer Tracking“Så gick det 2009” Fredrik BendzJan 2010 Frågor och svar om rapporten Hur definieras ”storköparna” (”Heavy Buyers”)? Vi har specialstuderat.
© 2014 HUI RESEARCH Maj 2014 Servicehandelsindex - Servicehandelns utveckling första kvartalet 2014 HUI Research På uppdrag av Svensk Servicehandel & Fast.
Klimatförändringar.
Så fungerar Matstudion
GfK Fashion*Scope Översikt 2009.
PowerPoint av Bendik S. Søvegjarto Koncept, text och regler av Skage Hansen.
i Skuggan Carsten Rose Professor Projektledare RCC Syd
Skötsel av Läkemedelsförråd - Läkemedelsservice
Skol maten Klubbgerdsskolan ca 130 elever Klass 2.
1 GfK Consumer TrackingVilka andra kanaler handlar man i? Fredrik Ydell Juni 2009 Vilka andra kanaler handlar man i? Undersökningen har gjort på detta.
Den Svenska Dagligvarumarknaden Översikt
MaB: Sannolikhetslära
Elkostnader och elabonnemang
Mat och klimat.
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård Observera! Förändrad statistik för slutenvården fr.o.m. år 2010 Utveckling t.o.m. februari 2012.
1 GfK Consumer TrackingHomogen marknad Fredrik Ydell Maj 2009 Exempel på hur layouten ser ut för undersökningen. De indelningar som ingår i undersökningen.
SWEPOS-nätverks-RTK-tjänst.
Hur man beställer produkter och blir lojal kund..
Där hittar man all info som man behöver till resan.
Novus Opinion Förvärvsarbetande i Västra Götaland och Halland om arbetstider 3 februari 2010 David Ahlin Arne Modig.
GfK. Growth from knowledge
Föräldramöte 3/9. Föreningen Vi har 8 olika grupper: Div 1, 2, 3, Volley2000 (3 grupper), Kidsvolley och drop in. Killar? 120 medlemmar 12 ledare Styrelsen.
GfK Consumer Tracking Scandinavia 2009 Price Premiums Vilka faktorer får konsumenten att köpa dyrare produkter i en kategori? GfK. Growth from Knowledge.
1 GfK Consumer TrackingLidl 6 år i Sverige Fredrik Ydell Oktober 2009 Lidl 6 år i Sverige Exempel på undersökningens layout. De varugrupper som redovisas,
Gemensam upphandling av livsmedel 2009 Klimatet och maten Runt 20 % av utsläppen i Sverige kan härledas till livsmedelskedjan Därtill ska läggas utsläpp.
Raindance Region Skåne 2 installationer 25 ramföretag Ca Användare beställare 400 – 600 samtida användare Ca ordrar/dag levfakturor.
Klicka här för att logga in på ditt konto Fyll i dina kontouppgifter och tryck på logga in knappen. Är det inte din dator glöm inte att se till så ”Kom.
1 Välkommen till Axfood Klimatcertifiering av mat. 15 juni 2010 Åsa Domeij, miljöchef.
Hälsa på lika villkor? I vår får personer som bor i Västra Götaland enkäten Hälsa på lika villkor? hem i brevlådan. Om du är utvald att besvara.
Nils Holgersson Fjärrvärme Nils Holgersson Rapport Nationell
Brukningsavgifter År Brukningsavgifter Varje år betalar du som abonnent en fast avgift och en avgift per bostadsenhet. Dessutom betalar du för det.
Särskilt driftsstöd till dagligvarubutiker i sårbara och utsatta lägen.
Företagare om momsinbetalningar T Svenskt Näringsliv: Anders Ydstedt Temo AB: Arne Modig, David Ahlin Datum:
Företagarpanelen – Q1, 2008 Februari 2008 Uppsala län.
Sammanfattning: Kedjornas nyckeltal 2016, och utveckling 2015.
Servicehandelsindex HUI Research
3.6 Area Parallellogram A = b ∙ h Romb A = b ∙ h Kvadrat A = s ∙ s
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Vad tycker äldre om äldreomsorgen
Företagarpanelen – Q1, 2009 Februari 2009 Uppsala län.
Vad tycker äldre om äldreomsorgen
Kedjornas nyckeltal under 2017 samt utveckling jämfört mot 2016
Klubboverall Enköpings SK Gymnastikförening
Kost En bra och balanserad kost innehåller: Kolhydrater Proteiner
Regiongemensam enkät i förskola och familjedaghem 2016
Presentationens avskrift:

1 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Exempel på undersökningens layout och vilka nyckletal som redovisas. De varugrupper som redovisas, ca 130 st, ses på nästa sida. 5 tidsperioder redovisas i rapporten. Följ Lidl och Netto 1 år framåt i tiden!

2 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Varugrupper som ingår i undersökningen! Dessa totaler ingår också i undersökningen; * Dagligvaror tot * Specialvaror tot * Färskt Kött tot * Mjukt matbröd tot * Färsk Fisk tot * Frukt&Grönt tot

3 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Följ Lidl och Netto 1 år framåt i tiden! Beställning av 4 Lidl-rapporter under 1 år framåt, kvartalsvis, så kostar det sammanlagt :- + moms kr. Beställning av 4 Netto-rapporter under 1 år framåt, kvartalsvis, så kostar det sammanlagt :- + moms kr. Beställning av både Lidl- och Netto-rapporter (4 av varje kedja) under 1 år framåt, kvartalsvis, så kostar det sammanlagt :- + moms kr. Beställer Ni nu så bjuder vi på rapporten med Helår Detta innebär att Ni får 5 (fem) rapporter för samma pris. OBS!!