Vision 80/20 Contact Center Lösningsexempel

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
”från person till funktion”
Advertisements

Automatic Delivery Rewards
Jonas Eriksson/Scania InfoMate ITSX Medlemscase – Erfarenhetsutbyte Umeå maj 2009 MEX på Scania.
Wikinggruppen Presentation av ”WIKING SMS” – Effektivisera din verksamhet.
Mobila anknytningar med Springmobil
Mobilen – en central funktion för mycket av det vi gör i idag…
Växel TDE600 Panasonic KX-TDE600 är en telefonväxel med fullt stöd för
Ulf Wallin, Eskil Fouganthine
Fujitsu 1. © Fujitsu 2008 Stockholm Libris inspirationsdag Kristian Wallin Anne Sandfær Fujitsu Services A/S.
Telenor Svarsservice Växel Telefonpassning.
E-handel – bara för dig som vill köpa ett E
Vision 80/20 Express Fördelar för ÅF: Konkurrenskraftigt pris
Nya betalningskanaler
Flexicon – Din systempartner
Komplett bokningssystem i Windows-miljö.
Connecting To The Internet (Internetanslutningar)
Mobil Marknadsföring & Kundklubbar Ivar Uttergård Marknadschef
Maria Kihl och Jens A Andersson Kapitel 9: Applikationer.
Välkommen! Effektiv och professionell telefoni med Vision 80/20 CC Michell Grip
Femstegsmodellen™ - En helhetslösning för energieffektivisering
ny dag redo för en Business Value Launch /3/2017 8:37 PM 1
Trio Enterprise Corporate and Concept Presentation
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.
Partner Release Note Vision 80/20 for
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Ring, ring – med vem ska vi slå en signal? Gun Nilsson Telefoniansvarig, LDC.
Medborgarservice i Skellefteå kommun
Översikt tjänster Tre tjänsteområden: PSTN GSM Tfn/Röst IP Säkerhet
1 Affärsnytta med ett modernt Contact Center Daniel Eisenberg Användardagarna Maj, 2009.
Offert 2N Virtual PBX (Mobil IP Centrex plattform) eller kundplacerad IP PBX i samma produkt Vid frågor kontakta Mattias Hansson Tel.
Leif Håkansson’s Square Dancer Rotation
Solus Business Communication
Mobila Lösningar— Exchange Server 2003 Patrick Hvid Kerfi AB Patrick Hvid Kerfi AB.
The Digital Home Anders Hamrén, D-Link. D-Link Företaget Företaget grundades 1986 Drygt 3000 anställda Omsättning 2001, 1 Miljard USD Tillväxt på 50%
Panasonic’s SIP Telefon KX-HGT100 HGT100 SIP Telephone Innehåll HGT100 SIP Telefon KX-HGT100 - Funktionsöversikt Display – Samtals ID – Samtals logg Vänt,
1.
Introduktion till IT vid ÅA/ÖH Jens Granlund. Omfattning 2 sv – 80h 2 sv – 80h –20% föreläsningar –20% övningar –20% läsa boken Lättpocket om IT –20%
SundCom Group AB Group AB SundCom.
Hur skapar ditt företag en effektivare kundservice?
Fastighetsfakta 026 –
Visionary solutions, provided with care.
Av Oliver och Emil. En kort historia om Internet Datorn uppfanns i slutet av 1950-talet. Det var då man försökte koppla ihop flera datorer för att skicka.
Paketerad lösning för upp till 40 användare
Etableringsfakta 026 –
Olle Sjögren, Licencia telecom ab, Mars 2012
Morgondagens telefonilösningar TILLSAMMANS med sociala medier? Nortel Användaförening / Stockholm Tomas André VD, Visionutveckling AB Trådlöst.
& Läget på vägarna Mobila tjänster -en ny kanal. Mobila tjänster -Området växer – många aktörer -Förhållningssätt – egen regi eller inte -Endast ny kanal,
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och.
2 2. Kommunens vision är att vara en framsynt tillväxtkommun, attraktiv att bo och verka i.
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. …telefonilösningen för dig som har fokus på hur det ” låter ” för dina kunder när du själv inte kan svara...
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett återuppringningssystem - samtalsbokning istället för kö för bl.a. vårdcentraler och bilverkstäder.
Telecomfakta 026 –
Lync, telefoni och molnet
HSB Malmö ek. för HSB, ursprungligen en förkortning för Hyresgästernas Sparkasse- och Byggnadsförening, är idag ett egennamn. Vi har två pass á 45 minuter.
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Telefoni - LU Gun Nilsson Telefoniansvarig, LDC
Windows Server Agenda Hanterbarhet  Server Manager  Powershell Säkerhet  Server Core  Brandväggen och Ipsec Prestandaförbättringar  Virtualisering.
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Telefoni - LU Gun Nilsson Telefoniansvarig, LDC.
Göra mer med färre verktyg Sälja produkter och tjänster Arbeta utanför kontoret Information i fara Arbeta effektivare Marknad och försäljning Säkerhetskopiering.
Vendingfakta 026 –
Copyright © 2015 Datatal AB. All rights reserved. Nyheter 5.11.
ShoreTel Inc. Företaget
Contact Center On Demand Mika Pitkänen Sales Director.
Vi fokuserar enbart på återförsäljarmarknaden Large Storlek Kanal Medium Small Operatörer /centrex SME system integratörer Vi tror starkt på ÅF kanalen.
Unotelefoni.se Uno. Användarinstruktion. unotelefoni.se Uno. En överblick. Hänvisning Samtal direkt på anknytning
Zytona Project Report Budget CV Site Map press
Inner Wheel Sverige Byte av IT system
Uno. Telefonistinstruktion.
ShoreTel Connect Kontaktcenter
Revenue & Distribution på ditt hotell
Produkt, pris, plats och påverkan
Quick Tips for Effective Spa Management To manage your spa effectively, you should consider training your staff, letting people know about your spa through various marketing channels, and focus on improving customer experience. Play the slideshow to
Presentationens avskrift:

Vision 80/20 Contact Center Lösningsexempel Visionutveckling Vision 80/20 Contact Center Lösningsexempel

Så här hänger det ihop! Välkommen till Företagets support Tryck 1 för….

Exempel på flöde.. CC-Bridge PBX Agenter Fastnät Mobilnät Internet Mobila Kö 1 Kö 2 Kö 3 På kontoret Distansagenter Agenter PBX Tal 1 2 3 CC-Bridge Call Handling IVR (1,2,3 etc) Talsvar Media-Kö Call Back Schemaöppettider Statistik Prioritet 1 2 3 4 Fastnät Mobilnät Internet e-post *Fax Inkommande ärende *SMS CRM Databaser Management Planering Realtids info Statistik mm

Design 1 Normal design: All trafik terminerar via PBX till CC-Bridge ISDN Ink. samtal Agenter 30 linjer ISDN Desktop web agent QSIG/SIP PABX Contact Center IVR Samtalsstyrning Kö Call Back Schema mm Management Planering Realtids info Statistik mm Normal design: All trafik terminerar via PBX till CC-Bridge

Talsvar & Röstbrevlåda Design 2 Inkommande ärende ISDN Alt 1 Alt 2 30 linjer ISDN 30 linjer ISDN Agenter Desktop web agent kanaler PRI, QSIGSIP PABX IP Contact Center IVR Samtalsstyrning Kö Call Back Schema mm Hänvisningssystem Talsvar & Röstbrevlåda Talstyrda tjänster Management Planering Realtids info Statistik mm Contact Center Replikering Alt 2 design: Trafik terminerar i både PBX och CC-Bridge för lastbalancering

fördelat på flera kontor Design 3 Agenter fördelat på flera kontor ISDN Samtal in 60 linjer ISDN 30 linjer ISDN Desktop web agent QSIG/SIP PABX IP Contact Center IVR Samtalsstyrning Kö Call Back Schema mm Management Planering Realtids info Statistik mm Alt 3 design: All trafik terminerar via CC-Bridge till PBX anknytning

fördelat på flera kontor Design 4 Agenter fördelat på flera kontor ISDN Samtal in 60 linjer ISDN 30 linjer ISDN Desktop web agent PABX IP Contact Center IVR Samtalsstyrning Kö Call Back Schema mm Management Planering Realtids info Statistik mm Alt 4 design: All trafik terminerar via CC-Bridge (IN/UT)

fördelat på flera kontor Design 5 Internet /WAN Agenter fördelat på flera kontor ISDN Samtal in SIP 30 linjer ISDN Desktop web agent Contact Center IVR Samtalsstyrning Kö Call Back Schema mm Management Planering Realtids info Statistik mm Alt 5 design: All trafik terminerar via CC-Bridge (IN/UT) Agenter ansluts direkt i servern via SIP. Exempel: Senarie med 16 agenter + 20 på kö