Vänerns Pärla Cup 2017
Utvärdering 2016 Föräldrar/ledare För många möten i förberedelserna För låg ersättning till lagen Städningen på kvällen fungerar dåligt Omhändertagande funktionärer brister …?
Utvärdering 2016 De gästande lagen Cupledning Kvaliteten på domarna ”Slutspelet” i klasserna med 16 lag Cupledning Jagande av bemanning gruppansvariga
Ersättning till lagen 6000 kr per lag i grundersättning (2016 - 5 000 ) Vinsten från listlotteriet till lagen Cupledningen försöker att jobba in 4 st 1:a pris (jobbar på Norlanders) så det blir enhetligt alla 4 dagar. (värde 2-4 tkr) OBS! Lagen fyller på med vinster till 2-6 pris. Lottpris 20:-
Omhändertagande av funktionärer Kaffe Fritt och lättillgängligt Lunch Alla som arbetar bjuds på lunchen i Vadsboskolan
Städningen på kvällen F02 och F07/08 kommer bemanna med städpersonal på kvällen men alla har ett ansvar att plocka in material samt hålla rent runt ”sitt eget”
Framdrivningsplan VPC-17 Vänerns Pärla Cup Lördag 23/9 PF03 Söndag 24/9 PF04 x/x Info till lagen Fredag 22/9 Förberedelser Vecka 35 Föräldramöte Bemanning Beställning lunch/logi Skolstart v 34 Träningen startar för säsongen VPC-möte Måndag 9/10 Kl. 17.30-18.30 Utvärdering Vecka 36 Arbetsgrupperna rapporterar till Per (Möte,mail, tel.) Vecka 34 Uppstartsmöte i respektive arbetsgrupp. VPC-möte Måndag 18/9 Kl. 17.30-18.30 Avstämningsmöte Vecka 36 Bemanningsmöten 41 40 39 38 37 36 35 34 Fredag 29/9 Förberedelser Vänerns Pärla Cup Lördag 30/9 F05/06 Söndag 1/10 P05/06 Återredovisning av VPC för styrelsen 42 VPC-möte Måndag 25/9 Kl. 17.30-18.30 Avstämningsmöte
Sekretariat Huvud/Hall Organisation VPC 2017 Cupkommitte Arena Sjukvård Säkerhet Grill Parkering Vägvisning Välkomst och Infocenter (lagfoto) Sekretariat Huvud/Hall Lotteri Aktiviteter Sponsor Kiosk Frukost o Lunch Logi
Funktionärer Grillgrupp 6 pers Hallgrupp 2 pers Lunch o Frukost 6-7 pers Logi 2 pers (Kväll/natt) Infocenter 4 pers Huvudsek 3 pers Hallsek 12 pers Kringaktiviteter 3-4 pers Foto 1 pers (14-18) Parkering 1-2 pers Ovanstående är räknat på heldag. Ni får gärna plocka fyll på med fler namn så ni kan dela upp dagen
TACK!