Mycab® Agent Lokal ochInternationell Taxi Mycab Public Service Sweden®

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
PAS Card säljer och utvecklar produkter och tjänster för säker identitetshantering, det vi kallar ID Solutions. Vi erbjuder anpassade helhetslösningar.
Advertisements

CiviCRM – en introduktion
TRAVEL PLANplus Arbetsgruppsmöte 28 maj 2009
Maximo Användarmöte hösten 2005 Från behov till betalning
IKHP-friidrott Träningsläger 2010.
InfoMentor ger dig större inblick i ditt barns skolgång
Datorer och e-handel Mattias Alatalo | Robert Nilsson.
Föreningsledarträff, Datagruppen1 FÖRENINGSLEDARTRÄFF Datagruppen T Nilsson.
Skolwebb 2.0 för vårdnadshavare
Så kan vi sälja fototurism. Vem är Jan Ljungberg?  Delägare och VD i Koch & Ljungberg sedan  Hanterat gruppresor sedan 1985.
vi revolutionerar bokning av vård
1 Reseadministatörs info 3 juni 2009, kl 14.00— —14.05 Inledning Seija Natri 14.05—14.20 Åre som konferensdestination Erika Svensson 14.20—15.00.
Skolwebb 2.0 för vårdnadshavare
© 2008 Amadeus Scandinavia AB 1 Boka resor i företagets egna självbokningssystem Spara tid och pengar på reserelaterade tjänster!
Bakgrund Tolgs socken = område med ca 500 invånare T.om. augusti – 3200 samåkta mil, 1106 passagerare I mars: 510 resalternativ.
Regler vid bokning och/eller boende på hotell
Skolwebb 2.0 för vårdnadshavare
Inköpsrutiner.
Meetings & Events Conferences Association Management Travel & Accommodation Presentation inför Hur lyckas man med en kongress? Åsa Eklund, Operations Director.
OCR-hantering, betalningsuppföljning, bokföring, uppföljning
Affärssystemet SystemQ Attestering av leverantörsfakturor.
Tillsammans räddar vi liv
Stora IT-Dagen 30 november 2005 Håkan Olsson. Skandinaviens största affärsresebyrå Vision: ”Världens bästa affärsresebyrå” VIA Travel VIA Gruppen AS Norge.
Försäkring av tjänstepension Avropsstöd- Version 1.0 Kontaktperson; Stellan Kolbäck Säkra Södra Berget AB.
Möte inför upphandling,
Vision Vi bygger Sveriges landslag i taxi. Vision Vi bygger Sveriges landslag i taxi.
Intressententmodellen.
Att forska om tjänster.
Spara kvittot! När du handlar en vara av ett företag/butik har du alltid rätt att få ett kvitto. Erbjuder ett företag/butik inte ut kvitto riskerar man.
Ditt kompletta kontorsvaruhus. Grundat 1978 som Sveriges första kompletta kontorsvaruhus. Vår affärsidé är att till ortens företag, industri och institutioner.
Vill du ha fler gäster? Kostnadseffektiv och mätbar marknadsföring av din restaurang.
Välkomna till Teknikdagen
SKL Kommentus Inköpscentral Ramavtalet ”Telefoni ” i korthet
Vilka aktuella frågor arbetar SKL med? Gunilla Glasare.
Vård och omsorgsutbildning. Ny Gymnasieutbildning -Gy 11 Förordning om läroplan för gymnasieskolan (SKOLFS 2011:144) trädde i kraft 1 november 2011) -Vux.
Zenit Reseguide. Webbaserat system för planering av resor Föreslår bästa transportsättet med hänsyn till miljö och avstånd Guide hjälper användaren att.
Konsument-ekonomi Ord och begrepp.
Hur är det att göra affärer i Kazakstan?
Pre-trip och risk management – konsolidering av global resedata
SÄKER CYKLING Nu för alla i femman!
Hvitfeldtska gymnasiet - en del av Göteborgs Stad
Amadeus e-Travelmanagement Självbokning på
boka.livemusik.se/norrköping
travel margie’s margie’s travel
Välkommen till styrelsemöte, Stockholm 8 jan 2014
Driva förändring med hjälp av kommunikation
Lathund TI Tekniska Konsulter B Innan du gör ett avrop läs:
Lathund TI Tekniska Konsulter A Innan du gör ett avrop läs:
Ramavtalet ”Utskriftstjänster ” i korthet
Sara Grün, VD och Elisabeth Hjelm, Resebyråchef
Intressententmodellen.
En muntlig eller skriftlig överenskommelse
Malmö högskola.
Ramavtalet i korthet Vitvaror 2016
Quick Tips for Effective Spa Management To manage your spa effectively, you should consider training your staff, letting people know about your spa through various marketing channels, and focus on improving customer experience. Play the slideshow to
Nu är det dags! Ansökan till gymnasiet
Skolwebb för vårdnadshavare
Photo: Richard Ryan SVB
Ditt kompletta kontorsvaruhus
Trafikverkets kvalitetskrav för dig som arbetar på vägen
Ramavtalet i korthet Entrémattor 2017
Mölndal Hockey U-10 Big Ice Cup 5/4 2013
PROTECH Evald Ottosson
5 STEG TILL EN TRANSFORMATIONSPLAN 3. PRIORITERADE MISSION 1. DMI
resebyrå margies margies resebyrå
Ramavtalet i korthet Entrémattor 2017
Ramavtalet ”e-Arkiv 2016” i korthet
Att boka tid för däckskifte.
Original - ogrupperad Företags- inställningar
Avropsvägledning – Boknings- och bidragslösningar
Presentationens avskrift:

Mycab® Agent Lokal ochInternationell Taxi Mycab Public Service Sweden®

Mycab International Mycab Asia Mycab Technologies Mycab Travel Scandinavia

Bakgrund/kravspecifikation till ramavtalet Vilken taxa ? Vilken Taxa ? Godkänt taxibolag ? Telefonnummer ? Stödjer policy ? Öppet 24 h ? Samåkning ? Betalning i Bilen? Reseräkning ? Faktura ? Säkerhet ? Kvitto ?

Reseprocessen Boka* Resebyrån Webb Callcenter ResaAdministrera Tryggt - Alltid fastpris Säkert – Godkända leverantörer Flexibelt – Fler val av biltyp Egen bil, normal eller storbil Deladbil erbjuds som kampanjpris Resekonto Samma betalmedel * * Prioriterat SVEA Taxiallians inom statliga ramavtalet

Nyheter Alltid skyltmöte flygplatser Öppen destination SVEA-Taxi Stockholm Delad bil kampanjpris Online AeTM

Implementering Anmälan via MPSS hemsida Fastställa betalrutiner Fastställa bokningskanaler Kontaktpersoner Information

MYCAB Callcenter Bokning 24 h service Ankomstbevakning Avbokning Ändringar Trafikplanering Manuell hjälp Administrativ hjälp Reklamation

Reklamationsprocess ygtaxi.se MPSS/Hemsida Alltid skriftligt