Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avMaja Monica Bengtsson
1
Bakgrund Juni 1996, 1 produkt- Tahitian Noni™ Juice Nätverksmarknadsföring Hypertillväxt Nu ett 70-tal produkter Spara pengar - byt affär Starkt varumärke Färdigt affärskoncept Vidareutveckla branschen - Access Marketing Tahitian Noni International Oberoende Produktkonsult, (ditt namn) TAHITIAN NONI™ och TaHIRO™ är varumärken som tillhör Tahitian Noni International och är registrerade i många länder ©Tahitian Noni International, Inc. Alla rättigheter reserverade. Används med tillstånd.
3
Tre försäljningskanaler hos TNI NätverkDirektförsäljningDetaljhandel BonusHome partyLivsmedelsbutiker RoyaltyKatalogHälsofackhandel InternetGym Lifestyle CenterCaféer Restauranger Spa Kontor, arbetsplatser mm, mm
4
Registrera återförsäljaren hos TNI Avtal med TNI Beställning via telefon eller Internet Exponering med logga Promotionmaterial
5
Nyckelfaktorer –Ökad försäljning av ”Funktionella drycker” –Tahitian Noni –Vitaminer/ mineraler –Sockerfri –Kalorisnål –Energigivande –Ökar välbefinnandet
6
Goda förtjänstmöjligheter Några exempel: Inpris nettoUtpris nettoPer burk Burk 250 ml 22:26:- 30:36:- 34:- till kund 24-pack 535:- 729:- 8:10:- 72-pack1531:-2186:- 9:10:- 144-pack2920:-4372:-10:10:- Advantage Pack5714:-8744:-10:50:- Nettovinst per förpackning 24-pack 163:- 72-pack 654:- 144-pack 1 451:- Advantage Pack 3 029:- OBS! Frakt tillkommer! Ytterligare rabattmöjligheter finns beroende på inköpsvolymer.
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.