Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avCarina Göransson
1
AdLINK Urban-Life paketet hösten 2006 Fnamn Enman AdLINK Internet Media AB 08-545 257 XX email@adlink.net
2
Varför målgruppspaket? Köp faktisk räckvidd, dubbeltäckning mellan siter borträknad Köp faktisk räckvidd, dubbeltäckning mellan siter borträknad Träffa varje besökare med frekvensstyrd annonsering Träffa varje besökare med frekvensstyrd annonsering Målgruppens demografi är kartlaggd med en statistiskt säkerställd undersökningsmetod Målgruppens demografi är kartlaggd med en statistiskt säkerställd undersökningsmetod Flexibilitet i ditt köp Flexibilitet i ditt köp Flera siter Flera siter Varierande kampanjperiod Varierande kampanjperiod Frekvensstyrd och effektiv annonsering Frekvensstyrd och effektiv annonsering Köp räckvidd i målgruppen Köp räckvidd i målgruppen Mycket förmånlig kontaktkostnad jämfört med att köpa en eller ett fåtal siter Mycket förmånlig kontaktkostnad jämfört med att köpa en eller ett fåtal siter
3
Urban-Life paketet Sitewww.glife.se www.nightlife.se www.nattstad.se www.elle.se www.sthlmsfinest.com www.cafe.se www.cosmopolitan.se www.manolo.se www.metro.se/lifestyle Total räckvidd 550,000 mån Totalt 100,000,000 sidvisningar/mån
4
Urban-Life paketet
5
PRISERBJUDANDE Antal impsMålgruppspaketOrdinarie prisPriserbjudande250,000 Urban-Life paketet 11,2507,313 500,000 22,50014,625 1,000,000 45,00029,250 3,000,000 135,00087,750 5,000,000 225,000146,250 * Annonsformat 728x90, 140x350, 468x60, 250x240 angivet i pixlar
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.