Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avRolf Eliasson
1
AdLINK Resepaketet hösten 2006 Förnamn Efternamn AdLINK Internet Media AB 08-545 257 XX emailadress@adlink.net
2
Varför målgruppspaket? Köp faktisk räckvidd, dubbeltäckning mellan siter borträknad Köp faktisk räckvidd, dubbeltäckning mellan siter borträknad Träffa varje besökare med frekvensstyrd annonsering Träffa varje besökare med frekvensstyrd annonsering Målgruppens demografi är kartlaggd med en statistiskt säkerställd undersökningsmetod Målgruppens demografi är kartlaggd med en statistiskt säkerställd undersökningsmetod Flexibilitet i ditt köp Flexibilitet i ditt köp Flera siter Flera siter Varierande kampanjperiod Varierande kampanjperiod Frekvensstyrd och effektiv annonsering Frekvensstyrd och effektiv annonsering Köp räckvidd i målgruppen Köp räckvidd i målgruppen Mycket förmånlig kontaktkostnad jämfört med att köpa en eller ett fåtal siter Mycket förmånlig kontaktkostnad jämfört med att köpa en eller ett fåtal siter
3
Resepaketet Siterwww.resdagboken.se www.arrivalguides.se www.stockholm.com www.metro.se/resor www.golfresan.se Total räckvidd 650,000 mån Totalt 28,885,000 annonsvisningar
4
Resepaketet
5
Antal impsMålgruppspaketOrdinarie prisPriserbjudande250,000Resepaketet11,2507,313 500,000Resepaketet22,50014,625 1,000,000Resepaketet45,00029,250 3,000,000Resepaketet135,00087,750 5,000,000Resepaketet225,000146,250 PRISERBJUDANDE * Annonsformat 728x90, 140x350, 468x60, 250x240 angivet i pixlar Resepaketet
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.