Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

HSB Malmö ek. för HSB, ursprungligen en förkortning för Hyresgästernas Sparkasse- och Byggnadsförening, är idag ett egennamn. Vi har två pass á 45 minuter.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "HSB Malmö ek. för HSB, ursprungligen en förkortning för Hyresgästernas Sparkasse- och Byggnadsförening, är idag ett egennamn. Vi har två pass á 45 minuter."— Presentationens avskrift:

1 HSB Malmö ek. för HSB, ursprungligen en förkortning för Hyresgästernas Sparkasse- och Byggnadsförening, är idag ett egennamn. Vi har två pass á 45 minuter ett den 11:e 15:45-16:30 och ett den 12:e 14:45-15:30

2 Full House HSB Malmö är en av 33 regionala HSB-föreningar i landet, och antalet medlemmar är drygt , varav nästan sparar till en HSB-lägenhet. HSB Malmö har 140 anställda Använder en Meridian 1000 CS TRIO Enterprise Svartfiber mellan TT och Medelmscenter 5 ISDN för kommunikation med lokalkontor 110 MEX anknytningar 50 digitala anknytningar 20 analoga anknytningar

3 Konfig. Användargrupper i dag Bara mobila: 40 Väldigt mobila: 40
Mindre mobila:                           40 Bara kontoret:                        20 Användargrupper i morgon…. Troligen bara mobila…

4 Trio Konfiguration idag
6 handläggare varav vissa arbetar som telefonist 200 Present Voice (talad hänvisning och röstbrevlådor) 200 Webuser för användarna Contact Center (mail, röstbrevlåda, fax) Köplats information/ Beräknad väntetid Callback Inspelning på agenter Hur var era tankar när ni köpte in systemet, varför satsade ni på detta? Callback, används det mycket av de som ringer in? Upplevs det positivt?

5 Bra att telfonist och handläggare kan samarbeta, varför är det bra för er?

6

7

8 Inspelning, hur och varför använder ni det?

9 Bild på handläggare/telefonist
Gärna en bild där det ligger mail och/eller fax + samtal i kön Tar ni in mail och fax och röstbrevlådemeddelande i ärendekön, hur har det hjälpt er?

10 Bild på tjänstefönster/handläggarfönster tex
Bra överblick på köer /agenter för telefonistern, hur gör telefonisten när hon kopplar? Tittar hon i tjänste eller agentfönster för belastning?

11 Framtid…. Ny version av Trio Enterprise
Flera användare via Contact Center ACD- grupper kopplade till ”tjänst” Återuppringning Handläggning av uppgifter via Trio Agent Kalenderkoppling Kompetensdatabas Kort om HSB Malmö. Varför ville HSB Malmö ha telefonister och call center i samma plattform? Vad har HSB vunnit med konceptet? Vilka problem har ni haft pga av vald lösning? Uteblivna telefonistfunktioner, vad har ni saknat?` Något klokt om inspelning?


Ladda ner ppt "HSB Malmö ek. för HSB, ursprungligen en förkortning för Hyresgästernas Sparkasse- och Byggnadsförening, är idag ett egennamn. Vi har två pass á 45 minuter."

Liknande presentationer


Google-annonser