Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avPer-Erik Jakobsson
1
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och omfattande statistik.
2
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad gör ett Call Center? Svarar Identifierar Prioriterar Köar Fördelar Automatiserar Samlar statistik
3
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. När behövs ett Call Center? Inkommande samtal Grupp/funktion Hög/ojämn belastning Kritisk verksamhet Tillgänglighet Service Effektivitet Kontroll/uppföljning
4
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. PC klienter - Agenter Supervisor CallBack Funktioner Free seating Skill-based-routing Back-office Overflow Köplats + beräknad kötid Kom-ihåg-senaste samtalet För- och efterbearbetningstid Varning vid tom kö Köbesked Automatisk telefonist Integration m CRM Screen-pop-up VIP Telekonferens PC klienter - Agenter Wallboard Knappval Schema Statistik Språk
5
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Varför? Ökad tillgänglighet - aldrig upptaget Bättre service - kunden identifieras automatiskt Ökad effektivitet - integration med affärssystem Kontroll och uppföljning - omfattande statistik Professionellt bemötande - enhetlig röst, ingen egen inspelning.
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.