Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Paketerad lösning för upp till 40 användare

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Paketerad lösning för upp till 40 användare"— Presentationens avskrift:

1 Paketerad lösning för upp till 40 användare
Vision 80/20 Express Lättanvänd allt-i-ett lösning för små och medelstora företag Paketerad lösning för upp till 40 användare Hänvisningssystem Webbgränssnitt Kalenderkoppling Talad hänvisning + fler prisvärda tillval

2 Vision 80/20 Express Funktioner i Express-versionen Optioner
Lättanvänt webbaserat användargränssnitt Hänvisning via webbgränssnitt/kalender/telefon Samtalshantering via webbgränssnitt (ringa/svara/koppla) Talad hänvisning Röstbrevlåda Kalenderkoppling Optioner Mobilstatus (Gäller för Danmark) Mobilklient Microsoft OCS-koppling SuperOffice-koppling SMS Svara (Q4) SEK 20 ankn SEK 40 ankn Prisvärda tillval

3 Vision 80/20 Express

4 Webbgränssnitt Vision 80/20 Express Enkelt att söka kollegor,
kunder och övriga kontakter Status för användare: hänvisningar, upptagen i telefon samt MS OCS-Status (option) Lätt att hänvisa sig Samtalshantering, click-2-call

5 Talad hänvisning Vision 80/20 Express 2 1
Anna Anderson är upptagen i möte och återkommer kl. 16:04. Vill du bli vidarekopplad: tryck 1 för telefonist, tryck 2 för att blir kopplad till mobil Eller tryck 3 för att tala in ett meddelande. 1 1. Hänvisa din anknytning i webbgränssnittet 2. Hänvisningen uppdaterar den talade hänvisningen automatiskt

6 Kalenderkoppling Vision 80/20 Express 3 2 1
Anna Anderson är upptagen i möte och återkommer kl. 17:00. Vill du bli vidarekopplad: tryck 1 för telefonist, tryck 2 för att blir kopplad till mobil Eller tryck 3 för att tala in ett meddelande. 2 1 1. Skapa en aktivitet i MS Exchange t.ex en mötesbokning 2. Kalenderbokning överförst direkt till Vision 80/20 Express och hänvisar anknytningen 3. Talad hänvisning uppdateras automatiskt med rätt information

7 Vision 80/20 Express SuperOffice kontakter Användare

8 Vision 80/20 Express Tydlig översikt av organisationen och integrerade
kontakter från SuperOffice

9 Vision 80/20 Express Sök resultat visar om användare är hänvisade, talar i telefon samt OCS-status.

10 Vision 80/20 Express Schemalägg återkommande hänvisningar.

11 Vision 80/20 Express Samtalshantering ring/svara/koppla vidare/pendla

12 Vision 80/20 Express Kontaktuppgifter, click-2-call, skicka e-post

13 Vision 80/20 Express Sökord: vad arbetar personen med projekt m.m.
Organisationsträd: Var i organisationen finns personen

14 Vision 80/20 Express Skicka meddelande via E-post och SMS.
OBS! SMS kräver SMS-tjänst t.ex. Smessa.

15 Vision 80/20 Express Se inkomna meddelanden. Spara, skicka vidare eller ta bort meddelanden. Mallar för meddelanden.

16 Vision 80/20 Express Samtalshistorik och inspelning av samtal

17 Vision 80/20 Express Lägg till snabbhänvisningar och ändra standardinställningar

18 Vision 80/20 Express Ange tips som visas för andra användare, t.ex. kontakta Anders ang. faktura frågor under vecka 9.

19 Vision 80/20 Express Ange önskad tidszon för rätt hantering av hänvisningar.

20 Option: Mobilgränssnitt

21 Option: SuperOffice-koppling
Import av SuperOffice register (med önskat intervall) SuperOffice-kontakter sökbara (även fonetiskt) Visar A-nummer och namn (om personen finns i SuperOffice) Effektiviserar säljorgansationen När kund ringer in hinner säljare snabbt ta upp rätt kundkort Vid utringande verksamhet går det snabbt att söka och ringa upp kund. (click-to-call)


Ladda ner ppt "Paketerad lösning för upp till 40 användare"

Liknande presentationer


Google-annonser