Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
Februari 2009 Västmanland län
Företagarpanelen – Q1, 2009 Februari 2009 Västmanland län
2
Antalet anställda
3
Antal anställda, idag/för 6 mån sedan
Bas: Alla (2340) Källa: Demoskop
4
Förändringar i %-enheter netto
Antal anställda, idag/för 6 mån sedan Bas: Alla (2340) Förändringar i %-enheter netto (Högre – lägre) Källa: Demoskop
5
Antal anställda, om 6 mån Bas: Alla (2340) Källa: Demoskop
6
Förändringar i %-enheter netto
Antal anställda, om 6 mån Bas: Alla (2340) Förändringar i %-enheter netto (Högre – lägre) Källa: Demoskop
7
Investeringarna
8
Investeringarna, idag/för 6 mån sedan
Bas: Alla (2340) Källa: Demoskop
9
Förändringar i %-enheter netto
Investeringarna, idag/för 6 mån sedan Bas: Alla (2340) Förändringar i %-enheter netto (Högre – lägre) Källa: Demoskop
10
Investeringarna, om 6 mån
Bas: Alla (2340) Källa: Demoskop
11
Förändringar i %-enheter netto
Investeringarna, om 6 mån Bas: Alla (2340) Förändringar i %-enheter netto (Högre – lägre) Källa: Demoskop
12
Produktionen/försäljningsvolymen
13
Produktionen/försäljningsvolymen, idag/för 6 mån sedan
Bas: Alla (2340) Källa: Demoskop
14
Förändringar i %-enheter netto
Produktionen/försäljningsvolymen, idag/för 6 mån sedan Bas: Alla (2340) Förändringar i %-enheter netto (Högre – lägre) Källa: Demoskop
15
Produktionen/försäljningsvolymen, om 6 mån
Bas: Alla (2340) Källa: Demoskop
16
Förändringar i %-enheter netto
Produktionen/försäljningsvolymen, om 6 mån Bas: Alla (2340) Förändringar i %-enheter netto (Högre – lägre) Källa: Demoskop
17
Bankfråga 17
18
Banken Bas: Alla (2340) Upplever Du att din bank har blivit stramare (höjt räntan, ökat säkerhetskraven) i sin kreditgivning? Källa: Demoskop
19
Banken - låntagare Bas: Har lån (1825) Upplever Du att din bank har blivit stramare (höjt räntan, ökat säkerhetskraven) i sin kreditgivning? Källa: Demoskop 19
20
Om undersökningen Syfte Målgrupper Metod Tidsperiod
Att löpande undersöka hur SN:s medlemsföretag ser på konjunkturutvecklingen och aktuella samhällsfrågor. Målgrupper 2,340 intervjuer (53% svarsfrekvens) Metod Internetundersökning i Svenskt Näringslivs Företagarpanel med hjälp av Demoskop. Tidsperiod 11 – 24 februari 2009 20
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.