Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
Resan till Årets Servicedesk 2016
2
Linköping
4
Servicegruppen – Logistik & Servicetekniker
Logistik – Beställning/leveranser av datorer i alla kommuner Servicetekniker – Felsökning av datorer, läsplattor & smartphones Reparationer, installationer & uppdateringar
5
Servicegruppen – Logistik & Servicetekniker
Logistik – Beställning/leveranser av datorer i alla kommuner Servicetekniker – Felsökning av datorer, läsplattor & smartphones Reparationer, installationer & uppdateringar
6
Servicegruppen – Logistik & Servicetekniker
Logistik – Beställning/leveranser av datorer i alla kommuner Servicetekniker – Felsökning av datorer, läsplattor & smartphones Reparationer, installationer & uppdateringar användare
7
Servicegruppen – Logistik & Servicetekniker
Logistik – Beställning/leveranser av datorer i alla kommuner Servicetekniker – Felsökning av datorer, läsplattor & smartphones Reparationer, installationer & uppdateringar användare 8000 enheter i våra kommuner
8
Servicegruppen – Logistik & Servicetekniker
Logistik – Beställning/leveranser av datorer i alla kommuner Servicetekniker – Felsökning av datorer, läsplattor & smartphones Reparationer, installationer & uppdateringar användare 8000 enheter i våra kommuner 2500 datorer varje år
9
Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal
10
Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal
11
Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal
12
Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal
13
Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal
14
Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal
15
På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption
16
På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption
17
På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption
18
På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption
19
På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption
20
På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption
21
På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption
22
SmartAss/Procydo/InfoCaption
23
Guider Outlook Lägga till fler postlådor
24
Kundenkät för ITSAMs Servicedesk 2016
25
Årets Servicedesk Man blir alltid bra bemött av trevlig och kompetent personal hos Kommunalförbundet ITSAM. År efter år visar deras servicedeskenkät hur uppskattade de är. De har 94% nöjdhet i kompetens, 97% nöjdhet i bemötande, 84% nöjdhet i återkoppling och 93% nöjdhet kring öppettiderna. Deras Servicedesk-sida har blivit allt mer levande efter att de numera även har många bra och pedagogiska guider.
26
Because we’re happy… Delaktighet Glädje Teamkänsla
27
Because we’re happy… Delaktighet Glädje Teamkänsla
28
Because we’re happy… Delaktighet Glädje Teamkänsla
29
En vanlig morgonrutin…
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.