Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Resan till Årets Servicedesk 2016

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Resan till Årets Servicedesk 2016"— Presentationens avskrift:

1 Resan till Årets Servicedesk 2016

2 Linköping

3

4 Servicegruppen – Logistik & Servicetekniker
Logistik – Beställning/leveranser av datorer i alla kommuner Servicetekniker – Felsökning av datorer, läsplattor & smartphones Reparationer, installationer & uppdateringar

5 Servicegruppen – Logistik & Servicetekniker
Logistik – Beställning/leveranser av datorer i alla kommuner Servicetekniker – Felsökning av datorer, läsplattor & smartphones Reparationer, installationer & uppdateringar

6 Servicegruppen – Logistik & Servicetekniker
Logistik – Beställning/leveranser av datorer i alla kommuner Servicetekniker – Felsökning av datorer, läsplattor & smartphones Reparationer, installationer & uppdateringar användare

7 Servicegruppen – Logistik & Servicetekniker
Logistik – Beställning/leveranser av datorer i alla kommuner Servicetekniker – Felsökning av datorer, läsplattor & smartphones Reparationer, installationer & uppdateringar användare 8000 enheter i våra kommuner

8 Servicegruppen – Logistik & Servicetekniker
Logistik – Beställning/leveranser av datorer i alla kommuner Servicetekniker – Felsökning av datorer, läsplattor & smartphones Reparationer, installationer & uppdateringar användare 8000 enheter i våra kommuner 2500 datorer varje år

9 Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal

10 Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal

11 Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal

12 Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal

13 Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal

14 Välkommen till Servicedesk!
DISC Felanmäla & felsöka Installera/Uppgradera Beställningar ITSAMs kanal

15 På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption

16 På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption

17 På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption

18 På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption

19 På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption

20 På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption

21 På vägen 8 000 - 26 000 ärenden SPOC - single point of contact
Vimmerby, vår 6:e medlem SmartAss/Procydo/InfoCaption

22 SmartAss/Procydo/InfoCaption

23 Guider Outlook Lägga till fler postlådor

24 Kundenkät för ITSAMs Servicedesk 2016

25 Årets Servicedesk Man blir alltid bra bemött av trevlig och kompetent personal hos Kommunalförbundet ITSAM. År efter år visar deras servicedeskenkät hur uppskattade de är. De har 94% nöjdhet i kompetens, 97% nöjdhet i bemötande, 84% nöjdhet i återkoppling och 93% nöjdhet kring öppettiderna. Deras Servicedesk-sida har blivit allt mer levande efter att de numera även har många bra och pedagogiska guider.

26 Because we’re happy… Delaktighet Glädje Teamkänsla

27 Because we’re happy… Delaktighet Glädje Teamkänsla

28 Because we’re happy… Delaktighet Glädje Teamkänsla

29 En vanlig morgonrutin…


Ladda ner ppt "Resan till Årets Servicedesk 2016"

Liknande presentationer


Google-annonser