Att skapa en anmälningsblankett. Manual: Att skapa en anmälningsblankett. (Tryck på F5 för att se PP-presentationen)
Börja med att logga in på RedNet Börja med att logga in på RedNet. Välj sedan typ av händelse du vill skapa en anmälningsblankett för. Välj först ”Redigera” då du ska skapa en ny anmälningsblankett.
Kryssa för ”Skapa anmälningsblankett.” Om du inte gör detta skapas ingen ”Anmäl dig till händelsen” –knapp för evenemanget
Faktureringsinformation skriver du in under ”Faktureringsinformation-introtext.” Ange e-postadress till vilken anmälningarna skickas. Du kan bestämma när anmälningstiden går ut. Väj ”Ja” om deltagande förutsätter förskottsbetalning. Du kan också bestämma maxantalet deltagare. Scrolla neråt så att du ser punkten ”Anmälningsformulär”.
Om du vill dölja något av dessa tre fält, kryssa då för ”Ja” bredvid det fält du vill dölja. Välj ”Spara” då du är klar med anmälningsblanketten. Varje anmälningsblankett har ett eget nummer. Lämna detta fält tomt.
Om du inte kryssade för ”Skapa anmälningsblankett” så kommer ditt evenemang inte att ha en ”Anmäl dig till händelsen”-knapp. Så här ser ditt evenemang ut då du är färdig.
Om du behöver hjälp, vänd dig i första hand till ditt distrikt Om du behöver hjälp, vänd dig i första hand till ditt distrikt. Du kan också skicka din fråga skriftligt till rednet@redcross.fi Tack.