Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Telenor Svarsservice Växel Telefonpassning.
Advertisements

Servicekunskap Lektion 1 s 7-14
Välkommen! Effektiv och professionell telefoni med Vision 80/20 CC Michell Grip
Trio Enterprise Corporate and Concept Presentation
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.
Sven-Håkan Olsson ny_aerendehantering_v1.ppt
Kontaktcenter  Kommunal tjänsteman  Ut och träffa förvaltningar  Lökar  Rekrytering  Lokaler och infrastruktur  Utbildning  Driftstart.
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och.
Inspirationsdag eHälsa
”… det är framför allt service och bemötande - och därigenom kundupplevelsen - som bygger ett starkt varumärke.” ur Skellefteå kommuns varumärke och image.
Möte fackliga ref.grupp Vad händer – kort om Medborgarcenter Pågående aktiviteter Planer inför det fortsatta arbetet Frågor.
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2015 Resultat för Stockholm_Serafen Vård o Omsorgsboende (minst 7 svarande) Särskilt boende.
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2015 Resultat för Mora Särskilt boende.
Norrtälje Kommun - På väg. Fakta Norrtälje Kommun ca invånare ca invånare Sveriges största skärgårdskommun 1/3 av Stockholms län till ytan.
Juridik. Jurist inom LiV Handlägger juridiska frågor inom alla områden som förekommer inom landstinget. dokumentation, ansvar, delegering, psykiatrisk.
Patient Archive Compact System - PACS Telemedicin 3 hp Nora, Kinza, Leila, Najoua.
ANVÄNDARBETEENDE Kompetensgruppsarbete E-tjänster inom vägsektorn Flåm.
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014 Stockholms län Resultat för Camillas hemtjänst & service i Täby (minst 7 svarande) Hemtjänst.
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014
Lex Maria.
Vad? Ett återuppringningssystem - samtalsbokning istället för kö för bl.a. vårdcentraler och bilverkstäder. Inte vanlig CallBack!
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2014
Välkommen till Lättakuten! Odensvi Läkarmottagning
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Mail med länk.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Resultat test Samordnad vårdplanering på distans
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Artvise & Kalix Tele24 Högloftet 25 april 2018 Roland Pihlström 070 –
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Kontaktcenter Stockholm Brukarundersökning 2009
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Syfte med avvikelse- och lex-hantering
Statusrapport införande
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Demo - chefsrapport Medarbetarundersökning Mitt ledarskap
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Agenda Bakgrund/utgångspunkt - för Västkom idag
Kollektivtrafik i hela Västra Götaland
Presentationens avskrift:

Artvise Kunddagarna 2019 Tillgänglighet som skapar förtroende Roland Pihlström

Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt och Facebook. Vi hanterar informationen i vårt system alt. direkt i kundens aktuella system. Kris- och kontinuitetsuppdrag – Vi tar hand om den stora samtalsvolym som uppstår vid krisläge. Kundtjänst: Vi kan ge produkt- och kundinformation, ta emot beställningar/bokningar, felanmälan, jouruppdrag, administration m.m.

Vår integration med Artvise Artvise Contact Center Artvise Kundtjänst

Den stora utmaningen En övergång från kommunal växel till kontaktcenter förpliktigar… Ingen organisation klarar alla situationer och tillgänglighetsmål på egen hand….

Tillgänglighet en kritisk faktor Kommuner Ivo-anmäler sig själva   (Från Sveriges Radio 14 nov 2018)     Flera kommuner har anmält sig själva    till Inspektionen för vård och omsorg   (Ivo) eftersom deras problem med it     och telefoni påverkat människors        möjlighet att komma i kontakt med       vården, rapporterar Ekot i Sveriges     Radio.                                                                           Anna Grönberg medicinskt ansvarig       sjuksköterska i Kungsbacka har lex      Maria-anmält en händelse där en         cancersjuk patient som vårdades i       hemmet fick vänta i fem timmar på att   få lugnande medicin.                    -Man måste kunna lita på vår vård och   omsorg, säger Grönberg till radion.  

Ny studie av Brilliant Future Artikeln baseras på Brilliant Futures studie Medborgapuls som genomfördes varje dag under fjolåret i 15 kommuner. Källa: Saxat ur artikeln ”Experten: Idag räcker det inte med gott nog”, Telekomidag 12 april Brilliant Futures undersökning i 15 kommuner och 11.000 intervjuer (TelekomIdag 16 april) ”Men även om digitaliseringen inte får tummen upp, är det tydligt att många medborgare är nöjda med en service och det bemötande de får av handläggare och kommunarbetare. Dock tycker en majoritet att väntetiderna är för långa.”

Lösningen! Kombinera egen bemanning med back-up på distans!

Utmaning skapar behov, som styr teknikvalet Medborgarcenteragent på distans? Telefonist på distans? Medborgarcenteragent och Telefonist på distans Hur löser man det rent tekniskt?

Vår kundtjänst via Artvise Rubrik: Lösning ger access till all väsentliga delar och funktioner

Så här skulle det kunna se ut Rubrik: Så här skulle det kunnat se ut…………………….

Så här skulle det kunna se ut Rubrik: Så här skulle det kunnat se ut…………………….

Lösning för bästa prestanda Rubrik: Så här ska det se ut för att uppnå bästa prestanda för varje Artvise kund

Integration vid ärendehantering Rubrik: Integration vid Ärendehantering

…inkl. synk mot Artvise Contact Center.. Rubrik: Integration vid Ärendehantering inkl synkronisering mot Artvise Contac Center

…inkl. synk mot Artvise Contact Center och växelaccess för högsta funktionalitet! Rubrik: Integration vid Ärendehantering inkl synkronisering mot Artvise Contac Center inkl. växelaccess för högst funktionalitet

Kundcase – Strängnäs Kommun Emma Hjelm Enhetschef, Kontaktcenter Här är några exempel på kommunuppdrag med Artvise

Några av våra kundtjänstkunder

Vårt bidrag till en bättre i arbetsplatsmiljö och ett starkt arbetsgivarvarumärket Ni kan Låta alla delta i gruppmöten samtidigt Vara frikostig med ledighet Undvika att utsätta agenterna för stress och vid hög belastning eller sjukfrånvaro. Avstå från att kalla in ”reserver” från andra avdelningar

Tack för mig! roland.pihlstrom@kalixtele24.se