Kundundersökning Matdistribution 2019.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
1 1 Brukarenkät genomföra brukarundersökning årligen - höja svarsfrekvensen - minst 90 % skall vara nöjda Syfte En temperaturmätning som signalerar.
Advertisements

11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning 2011 November 2011 Spånga-Tensta.
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015 Stockholm Stad.
1 Matdistribution 2016 Sammanställning av svar på enkät skickad till samtliga matgäster med beslut om matdistribution i Kalmar kommun.
Föräldraenkäten 2015 Förskola Jonasbo. 9/24/2016 Vet ejI hög grad I tillräckligt hög grad I inte tillräckligt hög grad I låg gradMedelSvar ditt barn får.
11 Kvaliteten i din hemtjänst Stadsledningskontorets brukarundersökning 2011 November 2011 Spånga-Tensta.
Information och kontakt:  Hur nöjd är du med Informationen du får i nyhetsbrev från Hjälpmedelstjänsten:
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2015
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015
Föräldraenkäten 2015 Förskola Kunskapshuset
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Brukarundersökning 2016 Äldreomsorg.
(antal enkäter = 229, antal svar = 196)
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Föräldraenkäten 2015 Förskola Billinge
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Föräldraenkäten 2015 Förskola Bergabo
Föräldraenkäten 2015 Förskola Gyabo
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Föräldraenkäten 2015 Förskola Toftabo
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Föräldraenkäten 2015 Förskola Mariebo
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Regiongemensam elevenkät 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Undersökningsperiod: >
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2019
Presentationens avskrift:

Kundundersökning Matdistribution 2019

1. Är du Namn Antal % Man (1) 86 33,5 Kvinna (2) 171 66,5 Annat/Inget(3) Total 257 100 Svarsfrekvens 95,9% (257/268)

2. Hur länge har du haft mat distribution? Namn Antal % Mer än 2 år (1) 123 46,8 6 mån-2 år (2) 80 30,4 Mindre än 6 månader (3) 47 17,9 Vet ej (4) 13 4,9 Total 263 100 Svarsfrekvens 98,1% (263/268)

3. Smakar maten bra? Namn Antal % Ja, alltid (1) 68 25,8 Ja, oftast (2) 183 69,3 Nej, sällan (3) 13 4,9 Nej, aldrig (4) Total 264 100 Svarsfrekvens 98,5% (264/268)

4. Ser maten bra ut i förpackningen? Namn Antal % Ja, alltid (1) 113 42,8 Ja, oftast (2) 144 54,5 Nej, sällan (3) 6 2,3 Nej, aldrig (4) 1 0,4 Total 264 100 Svarsfrekvens 98,5% (264/268)

5. Är portionerna lagom stora? Namn Antal % Ja, alltid (1) 115 43,9 Ja, oftast (2) 127 48,5 Nej, sällan (3) 16 6,1 Nej, aldrig (4) 4 1,5 Total 262 100 Svarsfrekvens 97,8% (262/268)

6a. Har du någon annorlunda kost, t. ex 6a. Har du någon annorlunda kost, t.ex. specialkost eller annan konsistens? Namn Antal % Ja (1) 42 16,2 Nej (2) 218 83,8 Total 260 100 Svarsfrekvens 97% (260/268)

6 b. Om, Ja Är du nöjd med den specialmat du får? Namn Antal % Ja, alltid (1) 21 43,8 Ja, oftast (2) 24 50 Nej, sällan (3) 3 6,2 Nej, aldrig (4) Total 48 100 Svarsfrekvens 17,9% (48/268)

7. Upplever du att det fungerar med uppvärmningen? Namn Antal % Ja, alltid (1) 175 66,3 Ja, oftast (2) 83 31,4 Nej, sällan (3) 6 2,3 Nej, aldrig (4) Total 264 100 Svarsfrekvens 98,5% (264/268)

8. Är du nöjd med beställningsunderlagets utformning? Namn Antal % Ja, alltid (1) 148 57,6 Ja, oftast (2) 95 37 Nej, sällan (3) 10 3,9 Nej, aldrig (4) 4 1,6 Total 257 100 Svarsfrekvens 95,9% (257/268)

9. Är du nöjd med leveranserna av din mat? Namn Antal % Ja, alltid (1) 188 72 Ja, oftast (2) 67 25,7 Nej, sällan (3) 3 1,1 Nej, aldrig (4) Total 261 100 Svarsfrekvens 97,4% (261/268)

10a) Har du någon kontakt med kökets personal? Namn Antal % Ja (1) 51 19,7 Nej (2) 208 80,3 Total 259 100 Svarsfrekvens 96,6% (259/268)

10b. Om ja. Är du nöjd med det bemötande du får av kökets personal? Namn Antal % Ja, alltid (1) 46 80,7 Ja, oftast (2) 10 17,5 Nej, sällan (3) 1 1,8 Nej, aldrig (4) Total 57 100 Svarsfrekvens 21,3% (57/268)

Om någon annan hjälp till att fylla i enkäten. Jag har haft hjälp av: Namn Antal % Närstående 54 60,7 Personal 31 34,8 Annan 4 4,5 Total 89 100 Svarsfrekvens 33,2% (89/268)