Resultatredovisning Branschindex 2016

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Lokaler.
Advertisements

22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Bostäder.
22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Kunder.
1 1 Brukarenkät genomföra brukarundersökning årligen - höja svarsfrekvensen - minst 90 % skall vara nöjda Syfte En temperaturmätning som signalerar.
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015 Stockholm Stad.
Regiongemensam elevenkät 2016 Skolrapport Öjersjö Brunns skola ÅK5.
Information och kontakt:  Hur nöjd är du med Informationen du får i nyhetsbrev från Hjälpmedelstjänsten:
H2000 Servicekunskap – för goda kundrelationer Kopiering tillåten © Liber AB 12:1 Olika metoder för kundundersökningar Skrivbordsundersökning: använder.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Hur styrs Sverige?.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2015
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Solna stad Skolundersökning 2015
Föräldraenkät 2017 Förskola
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015
Det här händer under vecka 37 Bra datum att ha koll på:
Välkommen till mitt utvecklingssamtal ÅK Ht 2017
Föräldraenkät 2017 Förskola
Jämställt bemötande på Skatteverket
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Gemensam skolundersökning Göteborgsregionen
Gemensam skolundersökning Göteborgsregionen
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015
Kvalitetsmätningen hösten 2017
Skogsgläntan (n=31).
Elev- och Föräldraenkät
Vilken avdelning går ditt barn på?
Svenska Föreningen för Barn- och Ungdomspsykiatri
Vilken avdelning går ditt barn på?
Synliggörandeprojektet i Laholm
Förskrivarutbildning Hjälpmedel vid rörelsenedsättning
Barnkonventionen.
Förskrivarutbildning Kommunikations- och kognitionshjälpmedel
Detta är en förenklad version av vår likabehandlingsplan.
Akademikerförbundet SSR
Café- och lunchteam Info till alla
Regiongemensam elevenkät 2018
Mini info Gasell Version 6 Agenda Nyheter Frågor? Slutord.
Så jobbar vi med hemlöshetsfrågan
Gemensam skolundersökning Göteborgsregionen
Regiongemensam elevenkät 2016
Graviditet-förlossning-eftervård-BVC
Enkät i gymnasieskolan
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Gemensam skolundersökning Göteborgsregionen
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Värdegrund inom äldreomsorgen
Gemensam skolundersökning Göteborgsregionen
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Gemensam skolundersökning Göteborgsregionen
Mossbergska Friluftsskolan - Åk Göteborgs Stad
Välkomna!.
Eriksboskolan - Åk Göteborgs Stad
Gemensam skolundersökning Göteborgsregionen
Gemensam skolundersökning Göteborgsregionen
Gemensam skolundersökning Göteborgsregionen
Tips för det praktiska ledarskapet
Enkät i gymnasieskolan
Medarbetar- och chefsenkäten 2017
Gymnasieundersökningen
Ett komplement till vårdens övriga hälsofrämjande arbete
Bergsjöskolan - Åk Göteborgs Stad
Brudbergsskolan - Åk Göteborgs Stad
Inköp och beställningar på Linbanegatan 12 -fördelning och ansvar
Hur Hälsoprofilen fungerar
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Presentationens avskrift:

Resultatredovisning Branschindex 2016 Tidaholms Bostads AB – 29 november 2016

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Förvaltningskvalitet AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Enkät (1) AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Textsvar – ordmåln AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Svarsprocent 54,1% AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Benchmark Gult 50% av bolagen Rött 25% av bolagen Blått 25% av bolagen AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

Förvaltningskvalitet | Ta kunden på allvar | Rent & Snyggt | Trygghet | Hjälp när det behövs | | Förvaltningspolicy |

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Ta kunden på allvar (1) AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Ta kunden på allvar (2) AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Ta kunden på allvar - svarsfördelning AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Ta kunden på allvar – extern Benchmark AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Rent & snyggt AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Rent & snyggt AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Rent & Snyggt - tvättstugan några granne städar inte tvättstuga AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Rent & Snyggt – sophantering Renare soprum + tömning oftare. AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Trygghet AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Trygghet AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Samband mellan frågor AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Hjälp när det behövs AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Hjälp när det behövs AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Hjälp när det behövs - Pekbok AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Förvaltningspolicy AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Förvaltningspolicy AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Förvaltningskvalitet – extern Benchmark AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Förvaltningskvalitet AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

| Profil | Valuta för hyran | Trivsel | Övriga frågepaket | Profil | Valuta för hyran | Trivsel |

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Profil AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Valuta för hyran AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29 Trivsel AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

Sammanfattning

Sammanfattningsvis Gör sitt bästa hela tiden. Trevligt bemötande. Jättebra arbete med utomhusmiljön Sköts mycket bra Bra, bra, bra Trevliga vaktmästare som ställer upp i ur och skur. Kan bli bättre alla hyresgäster skulle de ta ansvar i hyresmiljö. AktivBo på uppdrag av Tidaholms Bostads AB  2016-11-29

TACK! Stefan Engelken +46 (0) 70 539 97 37 stefan.engelken@aktivbo.se