Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2016 Sista inlämningsdag – fredagen den 19 februari 2016.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Välkomna! till e-butik.se. - Butiken - Admin - Arbeta i butiken - Utseende - Viktigt att tänka på - Tips & Idéer Butiken.
Advertisements

Lgr 11 – kursplanen i ämnet modersmål Karlstad 16 augusti
Introduktion  Text Text  Bilder Bilder  Ljud Ljud  Video Video Klicka på länkarna nedan för att se hur man kan använda text, bild, ljud och video i.
Rapportskrivning – rep.
Rubrik nummer 1 Quis nostrud exercitation ullamco laboris consequat.
Sidor, kategorier, inlägg och responsiv webb
Nytt betygssystem.
Webbportal Gunilla Nordling, CSN.
UPPSATSSKRIVNING ENTRÉSKOLAN
Nya samlade läroplaner, nya nationella prov och bedömningsstöd
Nya samlade läroplaner
Presentation 5 p (kräver närvaro hela lektionen) Fundera under presentationen på hur de olika bakgrunderna fungerar ! SRH.
Lärarutbildningskonventet
Första sidan Underrubrik Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Kontakta.
SVENSKA LIVRÄDDNINGSSÄLLSKAPET
© Cat Holloway / WWF-Canon 31 March © Cat Holloway / WWF-Canon 31 March Globe international Sveriges Riksdag Frukostmöte En gemensam.
DIN PRESENTATION. RUBRIK- ANPASSA RUTAN EFTER RUBRIK
Hej och välkomna till Digidels PPT mall Du hittar fler mallar under fliken ”Alla Layouter” ovan. Spara gärna mallen till nästa presentation, så att du.
CSS Cascading Style Sheets. Varför CSS Lätt att underhålla Mindre filstorlekar Ökad tillgänglighet Olika media Större typografisk kontroll.
Välkommen till Hälsinggårdsskolan
(Skriv överenskommelsens namn här) ÅÅÅÅ-ÅÅÅÅ Slutrapport (…och lägg gärna en bild här, exempelvis kommunloggan) En överenskommelse inom Västra Götalandsregionen.
STARTSIDA DIN PRESENTATION. RUBRIK- ANPASSA RUTAN EFTER RUBRIK
Bättre en fågel i handen än tio i skogen
VISNINGSVERKTYGET POWERPOINT i office 365
– återanvändning av gravstenar
Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2017 Sista inlämningsdag – onsdagen den 1 mars 2017.
Rubrik Underrubrik Författare 2017-xx-xx.
Kontinensutredning – så funkar det
Scouternas powerpoint-mall med vitbakgrund
Scouternas powerpoint-mall med träbakgrund
Författarens för- och efternamn, Centrum för Forskning och Utveckling, Region Gävleborg/Uppsala universitet. Konklusion Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
RUBRIKEN RUBRICERAR Mellanrubrik
Scouternas powerpoint-mall med vitbakgrund
Scouternas powerpoint-mall med träbakgrund
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
Första sidan Underrubrik Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Kontakta.
Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2018 Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Redovisa match 3 senast den 8 februari 2019 på mina sidor
Kvalitativa forskningsmetoder, 6 hp Kurstid: 21 januari–15 februari Kurskod: 729G07 Michael Tholander.
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
RUBRIKEN RUBRICERAR Mellanrubrik
Rubrik Mellanrubrik Rubriken är normalt satt i Arial Black 21 pt. Brödtexten är som vanligt satt i Georgia, max. 18 pt. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer.
Presentationens motto Kan ta upp två rader
Namn på presentationens omslag
Presentations- rubrik
resebyrå margies margies resebyrå
SÄLJPRESENTATION BILDSPEL RUBRIK
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit
[Planschens rubrik] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Ersätt följande namn och titlar med.
[Planschens rubrik] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Ersätt följande namn och rubriker med.
Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2019 Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag.
effektmätning för CASINO COSMOPOL –
Försättsblad Redigera nästa slide.
Titel i Arial Narrow bold 88 pt
Titel i Arial Narrow bold 88 pt
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
Rubrik Mellanrubrik Rubriken är normalt satt i Arial Black 21 pt. Brödtexten är som vanligt satt i Georgia, max. 18 pt. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Försättsblad Redigera nästa slide.
Instruktion Denna fil innehåller en bakgrundsmall med tillhörande layouter. Vill du byta layout väljer du Layout under fliken Start. Det är rekommenderat.
Instruktion Denna fil innehåller en bakgrundsmall med tillhörande layouter. Vill du byta layout väljer du Layout under fliken Start. Det är rekommenderat.
Försättsblad Redigera nästa slide.
Rubriken i huvudberättelsen
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Webb-designer, Utvecklare
SÄLJPRESENTATION BILDSPEL RUBRIK
BÅGE Framsida JANUARI [ÅR] Artikel 1 – sida 1 Artikel 2 – sida 5
Presentationens avskrift:

Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2016 Sista inlämningsdag – fredagen den 19 februari 2016.

Fakta insändning av tävlingsbidrag Samtliga tävlingsbidrag ska lämnas in i digital form, på usb-minne eller mejlas in Observera att byråers/konsulters namn inte får förekomma på eller i tävlingsbidraget, annat än på faktasidan. Kampanjens kreativa material i form av bilder (såsom skärmdumpar, annonser, illustrationer etc) ska infogas på de slides som finns till förfogande för presentation av det kreativa materialet. Fler slides får inte läggas till. På usb:n: 1. Skapa en mapp per tävlingsbidrag och döp dem enligt följande; Uppdragsgivare/Annonsör_Kampanjnamn. Var noga med att det blir rätt. 2. Lägg det ifyllda tävlingsformuläret (ppt-filen) i mappen. Dör även den filen med uppdragsgivarens samt kampanjens/produktens namn; Tävlingsformulär_Uppdragsgivare_Kampanjnamn.ppt 3. Bifoga ev film- och ljudklipp i samma mapp, som wmv, mpg eller mov (max 100MB per klipp). Observera att kampanjens kreativa material i form av bilder (skärmdumpar, annonser, illustrationer etc) ska infogas på de slides som finns till förfogande för presentation av det kreativa materialet och inte bifogas som filer. 4. Mejla, sprenda, lämna, buda eller skicka tävlingsbidragen till: StockholmMediaWeek Marina Ahlberg Nybrogatan STOCKHOLM Obs! Skickar du med bud som är större än att det går in i brevinkastet vänligen ring eller maila innan så att det finns någon på kontoret som tar emot ditt bud. Tävlingsbidragen skall vara StockholmMediaWeek tillhanda senast fredagen den 19 februari 2016.

Fakta Tävlingsbidraget insänt av: (Ange byrå/-er samt kontaktperson/-er) Kampanjnamn och/eller produktnamn: (Ange kampanjens namn och/eller produktnamn) Uppdragsgivare/Annonsör: (Ange företag/organisation samt kontaktperson) Involverade byråer/konsulter: (Ange arbetsgruppens involverade byråer/konsulter, vilken typ av byrå/konsult det är samt kontaktperson på respektive) Tävlande byråers/konsulters namn får endast förekomma på den här sidan.

Skriv en kort sammanfattning (executive summary) av kampanjen. Max 200 ord. Sammanfattning av kampanjen Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui.

Beskriv kampanjens bakgrund/utgångspunkt samt de uppsatta kommunikationsmålen för kampanjen med max 150 ord. Bakgrund och Kommunikationsmål Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Analys & Insikt Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Beskriv med max 150 ord hur ni har använt målgruppsinsikter i analysen för att få media och budskap att förstärka effekterna och engagera målgruppen. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Innovativ Mediestrategi Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Beskriv på vilket sätt den rekommenderade mediestrategin påverkade kampanjutformningen som helhet samt mediestrategins påverkan på kampanjens resultat. Max 150 ord Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Lösning och innovation Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Beskriv er medielösning och vad som var innovativt och nytänkande med den. Max 200 ord. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Kreativt material Presentera relevant kreativt material som ger juryn en bild av kampanjutformningen. Observera att bilder såsom skärmdumpar, illustrationer, skisser, annonser, fotografier etc ska infogas direkt i presentationen med en tillhörande rubrik/förklarande text. Eventuella film- och ljudklipp presenteras här med en rubrik/beskrivande text som hänvisar till det bifogade materialet. Allt kreativt material ska presenteras på max 3 slides.

forts Kreativt material Ta bort den här sidan om inte utrymmet används.

forts Kreativt material Ta bort den här sidan om inte utrymmet används.

Resultat Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Beskriv hur kampanjens kommunikationsmål uppfylldes, vilka marknadseffekter kampanjen gav samt hur annonsörens kännedom, marknadsandelar och försäljning påverkades. Max 200 ord. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.