Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Cirkelträning, söndag Uppvärmning 45 sek hopprep 45 sek jumping jacks 45 sek hopprep 45 sek burpies 45 sek hopprep// 3 min 45 sek Träning 1-2Step up 3Knäböj.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Cirkelträning, söndag Uppvärmning 45 sek hopprep 45 sek jumping jacks 45 sek hopprep 45 sek burpies 45 sek hopprep// 3 min 45 sek Träning 1-2Step up 3Knäböj."— Presentationens avskrift:

1 Cirkelträning, söndag Uppvärmning 45 sek hopprep 45 sek jumping jacks 45 sek hopprep 45 sek burpies 45 sek hopprep// 3 min 45 sek Träning 1-2Step up 3Knäböj 4-5Utfall 6Dips(stol) 7Push up 8Band under, stående(gummiband) 9Band fram, liggande(gummiband) 10Back up 11Diagonallyft 12Burpies 13Raka sit ups 14Sneda sit ups 15Liggande bäckenlyft 16Plankan(pilatesboll) 17Benlyft med boll(matta) 18Stretchcordz(stretchcordz) 19Push up, smala 2 varv, jobba 30 sek, vila/byt station 15 sek 1 min vila mellan varven // 29 min 30 sek

2 Stationskarta Vägg Trappa Gång Pool

3 Landträning, tis-torsdag Tisdag –Band under, stående, 3*30, vila 20 (2,5) –Band fram, liggande, 3*20, vila 15 (2,0) –Plankan, 3*2*15, vila 15 (3,0) –Skottkärra, 3*35 (4,0) –Kompisplankan, 4*30, vila 15 (3,0) –Dips, 3*15, vila 20 (2,5) –Bröstrygg, 2*12, vila 20 (2,0) Onsdag –Band under, stående, 3*30, vila 20 (2,5) –Band fram, liggande, 3*20, vila 15 (2,0) –Push up, smala, 3*12, vila 20 (2,5) –Step up, 2*2*15 (2,5) –Knäböj, 2*15, vila 20 (1,5) –Utfall, 2*2*15 (3,0) –Push up, 3*15, vila 20 (3,0) –Bröstrygg, 2*12, vila 20 (2,0) Torsdag –Band under, stående, 3*30, vila 20 (2,5) –Band fram, liggande, 3*20, vila 15 (2,0) –Plankan, 3*2*15, vila 15 (3,0) –Skottkärra, 3*35 (4,0) –Kompisplankan, 4*30, vila 15 (3,0) –Dips, 3*15, vila 20 (2,5) –Bröstrygg, 2*12, vila 20 (2,0) Övrigt –Strechcordz, 3*15, vila 20 vid lämpligt tillfälle, helst innan schemalagd träning –Uppvärmning, på egen hand, 4-5 min precis innan landträningen startar, med bl a hopprep, t ex uppvärmningen från söndagar


Ladda ner ppt "Cirkelträning, söndag Uppvärmning 45 sek hopprep 45 sek jumping jacks 45 sek hopprep 45 sek burpies 45 sek hopprep// 3 min 45 sek Träning 1-2Step up 3Knäböj."

Liknande presentationer


Google-annonser