Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Direktutskick Idén: Recruit 16.000 företagskunder i BMW Club. Magic Card 160 high-end yta skapar en känsla av exklusivitet och vädjar till mottagare som.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Direktutskick Idén: Recruit 16.000 företagskunder i BMW Club. Magic Card 160 high-end yta skapar en känsla av exklusivitet och vädjar till mottagare som."— Presentationens avskrift:

1

2 Direktutskick Idén: Recruit 16.000 företagskunder i BMW Club. Magic Card 160 high-end yta skapar en känsla av exklusivitet och vädjar till mottagare som läser texten. För att öka chanserna att klienterna signup, tillåter en utlottning tävling dem att vinna priser vid undertecknandet, tack vare en unik variabel kod tryckt på varje kort omslag. Industri: Bil Marknad: Italien Kvantitet: 16,000

3 Säljstöd Idén: Ett säljstöd används av UBS: s kundansvariga att föreslå sina kreditkort i en icke-direkt och mer effektivt sätt. Först presenteras som ett spel, Magic-kort 160: s lekfulla och engagerande kvaliteter kör sedan klientens intresse och gör det mer sannolikt att fråga om kortet och driv konvertering. Industri: Finans Marknad: Tyskland Kvantitet: 4,500

4 Ge bort på mässa Idén: En enkel giveaway för att visa upp AMDs grafikprocessorer och ges ut mässa besökare Industri: IT Marknad: UAE

5 Företags Presentation/ Argumenterad Verklighet Idén: En iögonfallande och hållbar giveaway visa upp Fractal Designs sortiment. Varumärket används dessutom en nedladdningsbar Augmented Reality-app för att projicera 3D-simuleringar av sina nyckelprodukter över Magic Card 160 omslag Industri: IT Marknad: Hela Värden Kvantitet: 3,000

6 Gratulationskort Idén: Förstått kommunicera om byråns kreativitet med en minnesvärd och engagerande Xmas gratulationskort som skickas till sina kunder. Bransch: Reklam / byrå Marknad: Nigeria Antal: 300

7 Säljverktyg - välgörenhet Idén: Ett säljverktyg som används vid evenemang för att öka medvetenheten om museets beroende av insamling och säkra nya sponsorer. Bransch: Turism / Museum Marknad: Frankrike

8 Kalender & Utställning Idén: En kreativ kalender ges till föräldrar, och visar upp Longman´s produkter för barnen i grundskolan. Bransch: Utbildning Marknad: HK Antal: 500

9 Företagspresentation Idén: Ge kunder med en avancerad företagspresentation av Caidao-Wealth och dess tjänster. Används under möten. Vikten, tjockleken och matt finish arbetar tillsammans för att generera högt uppfattningens värde. Bransch: Finans Marknad: HK

10 Direktutskick Idén: Del av en direktutskick kampanj (kortet passar en vanlig kuvert) skickas ut för att rekrytera befintliga nät- abonnenter till Fox sportutbud. Bransch: TV / Underhållning Marknad: Chile Antal: 3000

11 Besökskort Idén: En kreativ visitkort som ges till kunder på ett företagsevenemang. Bransch: Rådgivning Marknad: Frankrike

12 Tjänster Utställning Idén: Present KPMG omstrukturerings tjänster till potentiella kunder. Fungerar även som ett Verktyg - Försäljnings stöd under kundmöten. Bransch: Rådgivning Marknad: Belgien

13 Produktpresentation Idén: Del av ett kit som används för att rekrytera företagskonton på Pluralsight´s e-utbildnings- plattform. Kreativiteten Magic Card 160 ger överraskar och bidrar till ett starkt intryck av varumärket samt stimulerar mottagarens intresse och nyfikenhet till resten av marknadsföringsmaterial. Bransch: IT / Software Marknad: USA

14 Behandling & Pedagogiskt verktyg Idén: Del av en kampanj för att skapa medvetenhet om Genzyme MS behandling i Kanada. Delas ut till patienterna. Bransch: Läkemedel Marknad: Kanada Antal: 3.500

15 Utbildningsverktyg Idén: Öka bibelhållandet av nyckellärdomar sett i en större utbildning, genom att tillhandahålla en "fusklapp" av alla punkter kan man se vad utbildaren menar. Bransch: Läkemedel Marknad: UAE Antal: 1000


Ladda ner ppt "Direktutskick Idén: Recruit 16.000 företagskunder i BMW Club. Magic Card 160 high-end yta skapar en känsla av exklusivitet och vädjar till mottagare som."

Liknande presentationer


Google-annonser