Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avEbba Vikström
1
REKLAM OCH MARKNADSFÖRING
2
PÅ GOTT … ”Want to get happier? Let’s go shopping again. I’m ready.” ”Glöm drömmen om en vit jul. Shoppa istället!” ”Nu måste vi shoppa oss ur krisen.” (”I buy you anything, I buy you any ring.”)
3
Köpfesten av Karin Didring … OCH ONT ”Vi spenderar pengar vi inte har på saker vi inte behöver för att göra intryck som inte består, på människor vi inte bryr oss om.”
4
ALLT HANDLAR OM VARUMÄRKEN Unga som målgrupp Varumärken pratar med mervärden Vi shoppar attityder och identitet (Kan man shoppa sig till respekt och lycka?)
10
NYA VÄGAR ATT NÅ UT
14
ALLT DU GÖR SYNS OCH FÖREVIGAS
16
ÖVNINGAR
17
FRIAD ELLER FÄLLD?
18
KAN MAN SHOPPA SIG TILL LYCKA OCH RESPEKT? Photo credit: wallsdontlie / Foter / Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.0 Generic (CC BY-NC-ND 2.0
19
UNGA SOM GÖR REKLAM
20
FÖRDJUPNINGSUPPGIFTER Photo credit: jayKayEss / Foter / Creative Commons Attribution- NonCommercial-NoDerivs 2.0 Generic (CC BY-NC-ND 2.0) Vad säger reklamen? (grupparbete) Provanställning på reklambyrå (grupparbete) ”Uppdrag granskning” (grupparbete) Photo credit: jayKayEss / Foter / Creative Commons Attributio n-NonCommercial-NoDerivs 2.0 Generic (CC BY-NC-ND 2.0)
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.