Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
POWERSALES AFFÄRSELEMENT
2
FYLL I DELARNA OCH GÅ TILLBAKA SENARE FÖR UPPDATERING
AFFÄRSMÅL FYLL I DELARNA OCH GÅ TILLBAKA SENARE FÖR UPPDATERING AFFÄRSMÅL 100’, KINGS OF KAM, BOK AFFÄRSMODELL WORKSHOPS, ONLINE MÅLGRUPP FUNKTION, TITEL SÄLJARE, KAM, VD, SÄLJCHEF 5 VIKTIGASTE PROBLEMEN STRUKTUR KONTAKTSTRATEGI PROJEKTLEDNING INTERNSAMARBETE FÖRETAGSLEDNINGEN MÅLGRUPP DEMOGRAFI SÄLJARE, FAMILJ, ÅR USP’S RESULTAT MED EN ENKEL MODELL OCH EFFEKTIVA VERKTYG PLAN FÖR ERBJUDANDET JA PLAN FÖR PRODUKTEN PLAN FÖR MARKNADSFÖRING
3
VEM ÄR KUNDEN EGENTLIGEN
DEMOGRAFI VEM ÄR KUNDEN EGENTLIGEN VEM ÄR KUNDEN EGENTLIGEN 27-45 ÅR MAN OCH KVINNA BLANDAT 25`+ FAMILJ SÄLJARE, KAM, FÖRSÄLJNINGSCHEF, VD ALLA INITIALT SVERIGE STAD
4
5 PROBLEM 1. BRIST PÅ STRUKTUR 2. BRIST PÅ KONTAKTSTRATEGIER
5 PROBLEM; BRAINSTORMA 5 VIKTIGASTE PROBLEMEN FÖR KUNDEN. 1. BRIST PÅ STRUKTUR 2. BRIST PÅ KONTAKTSTRATEGIER 3. BRIST PÅ PROJEKTLEDNING 4. OFÖRSTÅENDE ORGANISATION 5. FÖRETAGSLEDNINGEN
5
TA FRAM DATA OM FÖRETAGET OCH BRANSHEN
KUNSKAP OM VÅRT FÖRETAG SAMT BRANSCHEN ÄR VÄSENTLIGT. VÅRT FÖRTAG BRANSCHEN OMSÄTTNING :- :- TILLVÄXT ÖKANDE STABIL AFFÄRSMODELLER WORKSHOP, ONLINE KURSER INTERNET ONLINE MARKETING LÅG ANNAT
6
HUR KAN DU YTTNYTTJA FÖRETAGET TILLGÅNGAR?
TILLGÅNGAR; BRAINSTORMA VIKTIGASTE TILLGÅNGARNA. 1. FINNS HUVUDSTRATEGI BOK, PR, LANSERING 2. TIDIGARE AFFÄRSPLAN JA, BAS 3. FÖRETAGETS STYRKOR KUNSKAPER 4. FÖRETAGETS SVAGHETER OKÄNDA 5. VILKA FAKTORER KOMMER ATT VARA KRITISKA LANSERINGAR
7
AKTIVITETSLISTA Aktivitetslista Status Prioritet Välj Datum Ansvar
Kommentar SURVEY HÖG Q1 HM KUNDBESÖK Q1+ ALLA
8
TACKAR
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.