Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Employment Service in the Information Society Open customer systems.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Employment Service in the Information Society Open customer systems."— Presentationens avskrift:

1 Employment Service in the Information Society Open customer systems

2 Our basic mission: To improve labour market functioning

3 Internet A Supermarket for Information

4 The service contents

5 For Jobseekers Expose your CV Get advice Retrieve information Look for work

6 For Employers Advertising Handling applications Candidate search Recruitment advice Retreive information

7 Guidance Occupations Educations Tests

8 Local jobcenters

9 Service contents Information service

10 Lokalvårdare 5 platser. Lokalvård. Intresse för arbetsuppgifterna krävs, vana ej krav. B-körkort fordras. Hel/deltid. Semestervikariat. Tala med Platschef Malin Flodin, tel 0141- 21 66 50. Skriftlig ansökan ställd till arbetsgivaren. INNEMILJÖVÅRDARNA I LINKÖPING AB., Vintergatan 1, 591 32 MOTALA. Tel 0141-21 66 50. Fax 0141-21 66 55. E-post innemiljovardarna@imv.se Hemsida http://www.imv.se (af nr 052012-050201 PEJ) Lokalvårdare 5 platser. Lokalvård. Intresse för arbetsuppgifterna krävs, vana ej krav. B-körkort fordras. Hel/deltid. Semestervikariat. Tala med Platschef Malin Flodin, tel 0141- 21 66 50. Skriftlig ansökan ställd till arbetsgivaren. INNEMILJÖVÅRDARNA I LINKÖPING AB., Vintergatan 1, 591 32 MOTALA. Tel 0141-21 66 50. Fax 0141-21 66 55. E-post innemiljovardarna@imv.se Hemsida http://www.imv.se (af nr 052012-050201 PEJ) Lokalvårdare 5 platser. Lokalvård. Intresse för arbetsuppgifterna krävs, vana ej krav. B-körkort fordras. Hel/deltid. Semestervikariat. Tala med Platschef Malin Flodin, tel 0141- 21 66 50. Skriftlig ansökan ställd till arbetsgivaren. INNEMILJÖVÅRDARNA I LINKÖPING AB., Vintergatan 1, 591 32 MOTALA. Tel 0141-21 66 50. Fax 0141-21 66 55. E-post innemiljovardarna@imv.se Hemsida http://www.imv.se (af nr 052012-050201 PEJ) Lokalvårdare 5 platser. Lokalvård. Intresse för arbetsuppgifterna krävs, vana ej krav. B-körkort fordras. Hel/deltid. Semestervikariat. Tala med Platschef Malin Flodin, tel 0141- 21 66 50. Skriftlig ansökan ställd till arbetsgivaren. Lokalvårdare 5 platser. Lokalvård. Intresse för arbetsuppgifterna krävs, vana ej krav. B-körkort fordras. Hel/deltid. Semestervikariat. Tala med Platschef Malin Flodin, tel 0141- 21 66 50. Skriftlig ansökan ställd till arbetsgivaren. INNEMILJÖVÅRDARNA I LINKÖPING AB., Vintergatan 1, 591 32 MOTALA. Tel 0141-21 66 50. Fax 0141-21 66 55. E-post innemiljovardarna@imv.se Hemsida http://www.imv.se (af nr 052012-050201 PEJ) 591 32 MOTALA. Tel 0141-21 66 50. Fax 0141-21 66 55. E-post innemiljovardarna@imv.se Hemsida http://www.imv.se (af nr 052012-050201 PEJ) Lokalvårdare 5 platser. Lokalvård. Intresse för arbetsuppgifterna krävs, vana ej krav. B-körkort fordras. Hel/deltid. Semestervikariat. Tala med Platschef Malin Flodin, tel 0141- 21 66 50. Skriftlig ansökan ställd till arbetsgivaren. INNEMILJÖVÅRDARNA I LINKÖPING AB., Vintergatan 1, 591 32 MOTALA. Tel 0141-21 66 50. Fax 0141-21 66 55. E-post innemiljovardarna@imv.se Hemsida http://www.imv.se (af nr 052012-050201 PEJ)

11

12

13

14

15 Service contents Advanced matching system

16 Define search profile

17 Check the result list

18 Take a closer look at the list

19 Look at the resumes

20 Vocational profile

21 Work experience

22 Personal presentation

23 Service contents Service packages ”The Recruitment Assistant”

24 Define applicant query

25 Check the result

26 Evaluate candidates

27 Impact on the Public Employment Service Improved labour market transparency Improved service quality Improved PES efficiency

28 Labour Market Transparency Volumes of visits on PES Internet

29 Labour market Transparency More than 10 % of the Swedish Labour Force are using the PES Internet Service every month

30 Service Quality: Availability Traditional service delivery structure

31 Service Quality: Availability The virtual service delivery structure

32

33

34

35 Service Quality: Availability The ”24 hour agency”

36 Job Search Behaviour

37 Service Quality: Autonomy No intermediaries Personal control: The user is the information owner Equal right to information

38 Improved efficiency For the PES For Employers For Job Seekers

39 Internet penetration in EU homes

40 ...and in....

41

42

43

44

45

46 ...and in Sweden

47 The Open System Philosophy All information possible should be exposed freely through the channels and in the form the customers prefer.


Ladda ner ppt "Employment Service in the Information Society Open customer systems."

Liknande presentationer


Google-annonser