Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avMax Bergqvist
1
Nöjdhetsbarometern 2012
2
Nöjdhetsbarometern –förberedelser Varför nöjdhetsbarometer om MIP? Flemming Kristensen, socialhögskolan Upplevelser kring resultat med stadgarnas innehåll Upplevelser kring resultat med kommunikation och verksamheter Frågorna testas
3
Nöjdhetsbarometern – förberedelser Enkät lanseras 12 oktober 2012 209 medlemsförening fick enkäten via e-post 18 föreningar fick enkäten postvägen 12 föreningar har vi inte fått kontakt med OSA senast den 30 november 2012, men enkäten har varit öppen till 20 januari 2013 11 föreningar har tackat nej till att svara 70 föreningar har svarat, inkl 3 föreningar pappersvägen
4
Nöjdhetsbarometern - del 1: frekvensfrågor – fig. 1
5
Nöjdhetsbarometern - del 1: frekvensfrågor – fig. 2
6
Nöjdhetsbarometern - del 1: frekvensfrågor – fig. 3
7
Nöjdhetsbarometern - del 1: frekvensfrågor – fig. 4
8
Nöjdhetsbarometern – del 2: stadgefrågor – fig. 5
9
Nöjdhetsbarometern – del 2: stadgefrågor – fig. 6
10
Nöjdhetsbarometern – del 2: stadgefrågor – fig. 7
11
Nöjdhetsbarometern – del 2: stadga frågor – fig. 8
12
Nöjdhetsbarometern – del 2: stadgefrågor – fig. 9
13
Nöjdhetsbarometern – del 3: kommunikation – fig. 10
14
Nöjdhetsbarometern – del 3: kommunikation – fig. 11
15
Nöjdhetsbarometern – del 3: kommunikation – fig. 12
16
Nöjdhetsbarometern – del 3: kommunikation – fig. 13
17
Nöjdhetsbarometern – del 4: verksamheterna – fig. 14
18
Nöjdhetsbarometern – del 4: verksamheterna – fig. 15
19
Nöjdhetsbarometern – del 4: verksamheterna – fig. 16
20
Nöjdhetsbarometern – Jämförelse stadgefrågor
21
Nöjdhetsbarometern - utvecklas Årlig mätning kring nöjdhet med MIP Utöka frågor, kring om det MIP gör är viktigt eller inte Fler enkäter kring andra områden, ex hur föreningar upplever Malmö stad
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.