Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avChristian Johansson
1
2011-02-10Elsa Saboonchi och Ana Esteban
2
Why FacketFörändras.nu?
3
FROM:TO: • Old fashioned Contemporary • Political…Personal! • Not for me..Engaging • CrisisCoaching
4
Tell us, what do you do?
5
Reaching out through Television, Cinema and PR 2014-06-28
6
Ambassadors
9
Structural changes whitin the organisation
12
Down town…
13
Sommarjobbsexperten! Assisting young people.
14
What are the results?
15
From 14 000 to 250 000
16
TCO Undersökningen utförd av Nepa AB Data insamlad april/maj 2010 Budskapsförståelse – öppna svar 5. Vad tror du man vill säga med den här reklamfilmen?
17
Working together!
18
Bas; Alla som observerat filmen TCO Undersökningen utförd av Nepa AB Data insamlad april/maj 2010 Likability Redovisar topmark = de tre högsta värdena på skala 1 – 7 6. Vilket är ditt sammanfattande intryck av reklamfilmen?
19
Sammanfattning av målsättningarna MålsättningResultatRiktning 1. påverkat uppfattningarna om kollektivavtalets värde Ökad kännedom (+10%) om kollektivavtalet värde Rätt 2. stärkt attityden till facketFler är positiv till fackliga medlemskapet (+6%) Rätt 3. bidragit till ett fack i takt med tidenFler tycker att facket är med sin tid (+8%) Rätt 4. ökat intresset för fackligt medlemskap Fler är kan tänka sig att gå med i facket (+6%) Rätt
20
Thinking digital
21
2014-06-28
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.