Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

2011-02-10Elsa Saboonchi och Ana Esteban. Why FacketFörändras.nu?

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "2011-02-10Elsa Saboonchi och Ana Esteban. Why FacketFörändras.nu?"— Presentationens avskrift:

1 2011-02-10Elsa Saboonchi och Ana Esteban

2 Why FacketFörändras.nu?

3 FROM:TO: • Old fashioned Contemporary • Political…Personal! • Not for me..Engaging • CrisisCoaching

4 Tell us, what do you do?

5 Reaching out through Television, Cinema and PR 2014-06-28

6 Ambassadors

7

8

9 Structural changes whitin the organisation

10

11

12 Down town…

13 Sommarjobbsexperten! Assisting young people.

14 What are the results?

15 From 14 000 to 250 000

16 TCO Undersökningen utförd av Nepa AB Data insamlad april/maj 2010 Budskapsförståelse – öppna svar 5. Vad tror du man vill säga med den här reklamfilmen?

17 Working together!

18 Bas; Alla som observerat filmen TCO Undersökningen utförd av Nepa AB Data insamlad april/maj 2010 Likability Redovisar topmark = de tre högsta värdena på skala 1 – 7 6. Vilket är ditt sammanfattande intryck av reklamfilmen?

19 Sammanfattning av målsättningarna MålsättningResultatRiktning 1. påverkat uppfattningarna om kollektivavtalets värde Ökad kännedom (+10%) om kollektivavtalet värde Rätt 2. stärkt attityden till facketFler är positiv till fackliga medlemskapet (+6%) Rätt 3. bidragit till ett fack i takt med tidenFler tycker att facket är med sin tid (+8%) Rätt 4. ökat intresset för fackligt medlemskap Fler är kan tänka sig att gå med i facket (+6%) Rätt

20 Thinking digital

21 2014-06-28

22

23

24


Ladda ner ppt "2011-02-10Elsa Saboonchi och Ana Esteban. Why FacketFörändras.nu?"

Liknande presentationer


Google-annonser