Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Företagsklimat Hofors Företagsklimat 2010. ScandInfo Marketing Research, december 2010 Bakgrundsinformation om deltagande företagare (Procent)

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Företagsklimat Hofors Företagsklimat 2010. ScandInfo Marketing Research, december 2010 Bakgrundsinformation om deltagande företagare (Procent)"— Presentationens avskrift:

1 Företagsklimat Hofors Företagsklimat 2010

2 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Bakgrundsinformation om deltagande företagare (Procent)

3 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Synen på andras attityder till företagande Hofors Medelvärde på skala från 1-6 där 1 = Dåligt, 2 = Inte helt godtagbart, 3 = Godtagbart 4 = Bra, 5 = Mycket bra och 6 = Utmärkt

4 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Synen på andras attityder till företagande Hofors (Procent)

5 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Synen på andras attityder till företagande Hofors Andel positiva (bra-utmärkt)

6 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Synen på kommunens service och infrastruktur Hofors Medelvärde på skala från 1-6 där 1 = Dåligt, 2 = Inte helt godtagbart, 3 = Godtagbart 4 = Bra, 5 = Mycket bra och 6 = Utmärkt

7 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Synen på kommunens service och infrastruktur Hofors (Procent)

8 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Synen på kommunens service och infrastruktur Hofors Andel positiva (bra-utmärkt)

9 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Synen på dialog och information Hofors Medelvärde på skala från 1-6 där 1 = Dåligt, 2 = Inte helt godtagbart, 3 = Godtagbart 4 = Bra, 5 = Mycket bra och 6 = Utmärkt

10 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Synen på dialog och information Hofors (Procent)

11 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Synen på dialog och information Hofors Andel positiva (bra-utmärkt)

12 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Tillgången på arbetskraft med relevant kompetens Hofors Medelvärde på skala från 1-6 där 1 = Dåligt, 2 = Inte helt godtagbart, 3 = Godtagbart 4 = Bra, 5 = Mycket bra och 6 = Utmärkt

13 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Tillgången på arbetskraft med relevant kompetens Hofors (Procent)

14 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Sammanfattande omdöme om företagsklimatet i kommunen Hofors Medelvärde på skala från 1-6 där 1 = Dåligt, 2 = Inte helt godtagbart, 3 = Godtagbart 4 = Bra, 5 = Mycket bra och 6 = Utmärkt

15 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Sammanfattande omdöme om företagsklimatet i kommunen Hofors (Procent)

16 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Sammanfattande omdöme om företagsklimatet i Sverige Hofors Medelvärde på skala från 1-6 där 1 = Dåligt, 2 = Inte helt godtagbart, 3 = Godtagbart 4 = Bra, 5 = Mycket bra och 6 = Utmärkt

17 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Sammanfattande omdöme om företagsklimatet i Sverige Hofors (Procent)

18 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Viktiga frågor för förbättrat företagsklimat Hofors (Procent)

19 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Företagens samverkan med utbildningsanordnare Hofors (Procent)

20 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Företagarnas kontakter med kommunen senaste året Hofors (Procent)

21 ScandInfo Marketing Research, december 2010 Ärende vid företagarnas kontakter med kommunen Hofors (Procent)


Ladda ner ppt "Företagsklimat Hofors Företagsklimat 2010. ScandInfo Marketing Research, december 2010 Bakgrundsinformation om deltagande företagare (Procent)"

Liknande presentationer


Google-annonser