Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt."— Presentationens avskrift:

1 Artvise Kunddagarna 2019 Tillgänglighet som skapar förtroende Roland Pihlström

2 Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt och Facebook. Vi hanterar informationen i vårt system alt. direkt i kundens aktuella system. Kris- och kontinuitetsuppdrag – Vi tar hand om den stora samtalsvolym som uppstår vid krisläge. Kundtjänst: Vi kan ge produkt- och kundinformation, ta emot beställningar/bokningar, felanmälan, jouruppdrag, administration m.m.

3 Vår integration med Artvise
Artvise Contact Center Artvise Kundtjänst

4 Den stora utmaningen En övergång från kommunal växel till kontaktcenter förpliktigar… Ingen organisation klarar alla situationer och tillgänglighetsmål på egen hand….

5 Tillgänglighet en kritisk faktor
Kommuner Ivo-anmäler sig själva   (Från Sveriges Radio 14 nov 2018)     Flera kommuner har anmält sig själva    till Inspektionen för vård och omsorg   (Ivo) eftersom deras problem med it     och telefoni påverkat människors        möjlighet att komma i kontakt med       vården, rapporterar Ekot i Sveriges     Radio.                                                                           Anna Grönberg medicinskt ansvarig       sjuksköterska i Kungsbacka har lex      Maria-anmält en händelse där en         cancersjuk patient som vårdades i       hemmet fick vänta i fem timmar på att   få lugnande medicin.                    -Man måste kunna lita på vår vård och   omsorg, säger Grönberg till radion.  

6 Ny studie av Brilliant Future
Artikeln baseras på Brilliant Futures studie Medborgapuls som genomfördes varje dag under fjolåret i 15 kommuner. Källa: Saxat ur artikeln ”Experten: Idag räcker det inte med gott nog”, Telekomidag 12 april Brilliant Futures undersökning i 15 kommuner och intervjuer (TelekomIdag 16 april) ”Men även om digitaliseringen inte får tummen upp, är det tydligt att många medborgare är nöjda med en service och det bemötande de får av handläggare och kommunarbetare. Dock tycker en majoritet att väntetiderna är för långa.”

7 Lösningen! Kombinera egen bemanning med back-up på distans!

8 Utmaning skapar behov, som styr teknikvalet
Medborgarcenteragent på distans? Telefonist på distans? Medborgarcenteragent och Telefonist på distans Hur löser man det rent tekniskt?

9 Vår kundtjänst via Artvise
Rubrik: Lösning ger access till all väsentliga delar och funktioner

10 Så här skulle det kunna se ut
Rubrik: Så här skulle det kunnat se ut…………………….

11 Så här skulle det kunna se ut
Rubrik: Så här skulle det kunnat se ut…………………….

12 Lösning för bästa prestanda
Rubrik: Så här ska det se ut för att uppnå bästa prestanda för varje Artvise kund

13 Integration vid ärendehantering
Rubrik: Integration vid Ärendehantering

14 …inkl. synk mot Artvise Contact Center..
Rubrik: Integration vid Ärendehantering inkl synkronisering mot Artvise Contac Center

15 …inkl. synk mot Artvise Contact Center och växelaccess för högsta funktionalitet!
Rubrik: Integration vid Ärendehantering inkl synkronisering mot Artvise Contac Center inkl. växelaccess för högst funktionalitet

16 Kundcase – Strängnäs Kommun
Emma Hjelm Enhetschef, Kontaktcenter Här är några exempel på kommunuppdrag med Artvise

17 Några av våra kundtjänstkunder

18 Vårt bidrag till en bättre i arbetsplatsmiljö och ett starkt arbetsgivarvarumärket
Ni kan Låta alla delta i gruppmöten samtidigt Vara frikostig med ledighet Undvika att utsätta agenterna för stress och vid hög belastning eller sjukfrånvaro. Avstå från att kalla in ”reserver” från andra avdelningar

19 Tack för mig! roland.pihlstrom@kalixtele24.se


Ladda ner ppt "Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt."

Liknande presentationer


Google-annonser