Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avStuart Flowers
1
Artvise Kunddagarna 2019 Tillgänglighet som skapar förtroende Roland Pihlström
2
Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt och Facebook. Vi hanterar informationen i vårt system alt. direkt i kundens aktuella system. Kris- och kontinuitetsuppdrag – Vi tar hand om den stora samtalsvolym som uppstår vid krisläge. Kundtjänst: Vi kan ge produkt- och kundinformation, ta emot beställningar/bokningar, felanmälan, jouruppdrag, administration m.m.
3
Vår integration med Artvise
Artvise Contact Center Artvise Kundtjänst
4
Den stora utmaningen En övergång från kommunal växel till kontaktcenter förpliktigar… Ingen organisation klarar alla situationer och tillgänglighetsmål på egen hand….
5
Tillgänglighet en kritisk faktor
Kommuner Ivo-anmäler sig själva (Från Sveriges Radio 14 nov 2018) Flera kommuner har anmält sig själva till Inspektionen för vård och omsorg (Ivo) eftersom deras problem med it och telefoni påverkat människors möjlighet att komma i kontakt med vården, rapporterar Ekot i Sveriges Radio. Anna Grönberg medicinskt ansvarig sjuksköterska i Kungsbacka har lex Maria-anmält en händelse där en cancersjuk patient som vårdades i hemmet fick vänta i fem timmar på att få lugnande medicin. -Man måste kunna lita på vår vård och omsorg, säger Grönberg till radion.
6
Ny studie av Brilliant Future
Artikeln baseras på Brilliant Futures studie Medborgapuls som genomfördes varje dag under fjolåret i 15 kommuner. Källa: Saxat ur artikeln ”Experten: Idag räcker det inte med gott nog”, Telekomidag 12 april Brilliant Futures undersökning i 15 kommuner och intervjuer (TelekomIdag 16 april) ”Men även om digitaliseringen inte får tummen upp, är det tydligt att många medborgare är nöjda med en service och det bemötande de får av handläggare och kommunarbetare. Dock tycker en majoritet att väntetiderna är för långa.”
7
Lösningen! Kombinera egen bemanning med back-up på distans!
8
Utmaning skapar behov, som styr teknikvalet
Medborgarcenteragent på distans? Telefonist på distans? Medborgarcenteragent och Telefonist på distans Hur löser man det rent tekniskt?
9
Vår kundtjänst via Artvise
Rubrik: Lösning ger access till all väsentliga delar och funktioner
10
Så här skulle det kunna se ut
Rubrik: Så här skulle det kunnat se ut…………………….
11
Så här skulle det kunna se ut
Rubrik: Så här skulle det kunnat se ut…………………….
12
Lösning för bästa prestanda
Rubrik: Så här ska det se ut för att uppnå bästa prestanda för varje Artvise kund
13
Integration vid ärendehantering
Rubrik: Integration vid Ärendehantering
14
…inkl. synk mot Artvise Contact Center..
Rubrik: Integration vid Ärendehantering inkl synkronisering mot Artvise Contac Center
15
…inkl. synk mot Artvise Contact Center och växelaccess för högsta funktionalitet!
Rubrik: Integration vid Ärendehantering inkl synkronisering mot Artvise Contac Center inkl. växelaccess för högst funktionalitet
16
Kundcase – Strängnäs Kommun
Emma Hjelm Enhetschef, Kontaktcenter Här är några exempel på kommunuppdrag med Artvise
17
Några av våra kundtjänstkunder
18
Vårt bidrag till en bättre i arbetsplatsmiljö och ett starkt arbetsgivarvarumärket
Ni kan Låta alla delta i gruppmöten samtidigt Vara frikostig med ledighet Undvika att utsätta agenterna för stress och vid hög belastning eller sjukfrånvaro. Avstå från att kalla in ”reserver” från andra avdelningar
19
Tack för mig! roland.pihlstrom@kalixtele24.se
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.