Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
Kommunikations-satsning
2
Tydligt fokus på enheternas kommunikation
Lyfta fram det lokala ännu mer än idag Gåvotidning i slutet av året
3
Hjälpa enheterna mer både på distans men även på plats.
Mer möjlighet att kunna vara på plats vid enheternas ”bemärkelsedagar”. Översyn av de olika kanaler som enheterna idag har. (Broschyr, hemsida, Facebook osv). Bearbeta lokalpress – hjälp att skicka ut pressreleaser m.m.
4
Se över texter om verksamheten.
Göra kortare reportage om verksamheten. Ha mer tid som bollplank i kommunikationsfrågor. Andra konkreta arbetsinsatser på kommunikationsområdet.
5
Tidningen Dagens tidning skickas ut till kyrkor, anställda, styrelsefolk m.m. Få gåvogivare får idag tidningen. Tanken är att tidningen läggs ner med förmån för gåvotidningen som utkommer en gång per år. Resurserna läggs istället på denna kommunikationssatsning.
6
Enkät skickas ut nästa vecka.
Vad vill ni skicka med oss? Vad händer när tidningen tas bort? Har ni möjlighet att dela ut gåvotidningen i närområdet? Vilka möjligheter ger detta enheterna? Vilka utmaningar finns för enheterna? Enkät skickas ut nästa vecka.
7
Spontana reaktioner ?
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.