Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
2
Vilka gemensamma målsättningar har vi med CC2016? Publikt Ekonomi
Arrangemang Turism Innebandyns position/roll i Borås Övrigt Publikt: besökare, minst 7000 sålda biljetter. Ekonomi: En budget i balans från SIBF sida Arrangemang: Skapa ett levande, organiserat och välarbetat Turism: Dra besökare till Borås Innebandyns position/roll i Borås: Stärka sporten lokalt, samt förstärka Borås som innebandystad.
3
Marknads-kommunikation
Styrgrupp Projektgrupp Borås Fritid Matcharena Träningsarena BoråsBorås Webb/Sociala Medier Marknads-kommunikation Turism Biljettsystem Fristads GOIF Ib-gymnasiet Funktionärer Partners Lokalt SIBF Partners Centralt Biljetter Eventproduktion Deltagande lag TV IFF Tävling Domare IFF Partners Styrgrupp. Kallas till möte i feb.
4
BILJETTER Släpps imorgon tisdag ticnet.se
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.