Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
UPPTÄCK STYRKAN I ATT VARA DIG SJÄLV
2
40+ Halva Europas befolkning är
... och letar efter sätt att se yngre ut, längre. 40+ Reference:
3
Produktförsäljningen med anti-ageing kommer att stiga med 11,2 % i EMEA-regionen 2015-2018.
€ 5,4 MILJARDer Det kommer att bli en industri med 2018 Reference:
4
? Med det stora utbudet av olika anti-ageing-produkter på marknaden, känner sig 1/3 av konsumenterna vilse. Reference: “ANTI-AGING SKINCARE—US IN EXPERIENCE IS ALL,” MINTEL, FEBRUARY 2014
5
1 AV 2 KUNDER vill ha experthjälp och vägledning
Reference:
6
Vi upptäcker att vi har 65 skönhetsprodukter i badrummet men använder bara 11 om dagen!
17% av alla våra skönhetsprodukter. Reference:
7
Med så många produkter tillbringar en kvinna i genomsnitt nästan
1 tim. om dagen på personvård. Reference:
8
I en hektisk värld där alla försöker balansera privatliv med arbete behöver konsumenterna
lätta, personliga och smarta lösningar som passar deras behov.
9
genom att spendera ytterligare
För en skräddarsydd, personlig produkt är man beredd att göra mer: är villiga att bli mer lojala kunder är villiga att investera mer 25% 78% 86% Reference:
10
Din hudvård ska, liksom den perfekta kostymen, passa dina behov, din personlighet och din livsstil
11
Föreställ dig den konkurrenskraft du skulle ha om en produkt kunde följande:
Ge expertråd Skräddarsys Ge hudvård med anti-ageing Ge lösningar som sparar tid
12
EN ENDA LÖSNING som kombinerar allt Într-o
13
IDAG revOLuTionerar nu skin anti-ageing
14
Med anti-ageing hudvård som du aldrig tidigare sett, känt eller föreställt dig den.
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.