PETER Nicks Product Marketing Manager

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Page 1 GADD Software en introduktion Publik version, September 2013, gaddsoftware.com.
Advertisements

Hardware OS Data, User settings Applications IT utmaningar Beroenden mellan PC komponenter hämmar flexibiliteten Vad förändras Beroenden bryts med hjälp.
© 2013 IBM Corporation Pure Data for Analytics (Netezza) David Rådberg BigData Sales SWE.
Det svenska perspektivet i kölvattnet av SKF-målet Konferens i Nynäshamn 30 mars – 1 april 2011 Jesper Öberg.
ny dag redo för en Business Value Launch /3/2017 8:37 PM 1
Agenda Introduktion Vad ingår i Office System? Förbättrad hantering av e-post, kontakter och kalenderinformation Exchange 2003 Outlook 2003 Windows Mobile.
Unified Communications – realtidskommunikation och webbkonferens
Metod i teori & praktik Daniel Nylén. Historik Stradis (1979) SSADM (1981) SSM (1966)RUP (1998) Ethics (1985) Agile (2001)
Microsoft Office SharePoint Server 2007 – del 1 Pontus Haglund Mid Market Solutions Specialist Microsoft AB.
2007 Microsoft Office System - Klienten Pontus Haglund Mid Market Solutions Specialist Microsoft AB.
Säkerhet i praktiken – med Windows Server 2003 och XP! Marcus Thorén, MCT, MCSE+Security Security Consultant Nexus Security Consultants Technology Nexus.
Name Title Microsoft Sweden. Avtalspraktiska fördelar Om-installation med valfritt media Kräver inte samma fysiska media som maskinen kom med Men…
Leverantörsreskontra SAP Best Practices Baseline Package
Reklamations- och returhantering SAP Best Practices for CRM
Controlling indirekta kostnader – verkliga SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Interaction Center-marknadsföring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Agenda – Så skapar du en kostnadseffektiv IT-miljö
Business Intelligence
Sommarkollo Samarbete i Office System och Windows Vista Pontus Haglund Mid Market Solution Specialist Microsoft AB.
Exempelbaserade specifikationer med SpecFlow
Leadhantering SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Microsoft Small Business Specialist. Microsoft har lanserat ett initiativ för partners som arbetar med småföretag. Fördelar för dig som partner är att.
Systemdesign som process
Förbererande processteg SAP Best Practices Baseline Package
Microsoft Dynamics AX (fd Axapta)
E-tjänst: Lösningsstöd SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Interna projekt SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Hållbart Nyföretagande/ CSR som värdegrund 14:15-16:50.
Områdesadministration SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Konto- och kontaktadministration SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Försäljning av planerade tjänster SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
TUG Konferens Djurönäset 12:e April Patrik Zander, Sr Sales Engineer.
Förenklad kampanjstyrning SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Kostnadsfri leverans SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Bearbetning av debetnotor SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
System arbetssystem informationssystem
Offert för anskaffning SAP Best Practices Baseline Package
Scenarioöversikt – 1 Syfte och fördelar: Syfte Fördelar
Windows Vista: Administration Maria Johansson 10 nyheter som gör livet som administratör lättare.
Prisplanering för inköpt material SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Omarbetning (produkter i arbete) SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Planering av internorder för forskning och utveckling SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Konsulting på plats med fastprisfakturering SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Periodbokslut service order SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Aktivitetsstyrning SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Lean Warehouse Management SAP Best Practices Baseline Package
Offert SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
SharePoint 2007 André Henriksson – Utvecklarevangelist Pontus Haglund – Produktspecialist Microsoft AB.
Pipeline Performance Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Serienummerhantering SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Tidsregistrering SAP Best Practices Baseline package SAP Best Practices.
Agenda TechNet Klienten Sharepoint Sharepoint Exchange På ytan Säkerhet
Internt underhåll SAP Best Practices Baseline Package
Cash Management SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
4/12/2017 5:44 PM Asset Management
Omarbetning (lagerproducerat material) SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Scenarioöversikt – 1 Syfte och fördelar: Syfte Fördelar
Verksamhetsstruktur Översikt
Windows Vista: Utrullning Maria Johansson Windows Imaging WIM-filer Flera images per WIM-fil Filbaserat Hårdvaruoberoende Komprimerade Fånga systemläget.
Tjänster Basdataöversikt SAP Best Practices. © 2012 SAP AG. All rights reserved.2 Produkthierarki Logistik Toppnivå 00001B0001 Produkter A (Tillverk./handel)
KICKOFF 27 september 2006 Tillämpningsexpert i vetenskaplig visualisering Ingela Nyström
Reseadministration SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Farofyllda vägar Annika Winsth Economic Research September 2015.
Oroligt och riskfyllt 1. Hygglig tillväxt trots allt 2.
This is a lie 404 Web page does not exist.
This is a lie 404 Web page does not exist.
Digitization and Management Consulting
Annika Winsth April 2017.
GDPR - General Data Protection Regulation
Lycka till med din dator! Fler guider på Good Luck!
Presentationens avskrift:

PETER Nicks Product Marketing Manager Microsoft Enterprise Search PETER Nicks Product Marketing Manager © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Introduktion Olika typer av sök Utmaningar med Enterprise Search. Hur vill användarna söka? Microsofts lösningar för sök. Vad säger Gartner? © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Olika typer av sök © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Utmaningar med information Mängden digital information ökar explosionsartat: Ostrukturerad hantering: 20 gånger mer än för 7 år sedan Inom två år kommer vi att skapa mer digital information än vad som skapats fram tills idag! 80% är ostrukturerad 20% är strukturerad Ökar med 36% per år © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Konsekvenser för användarna – en typisk sökprocess Enterprise Search Solution Briefing Konsekvenser för användarna – en typisk sökprocess ? Vanliga utmaningar Måste sök i flera olika datakällor Söker igenom en stor mängd irrelevant information Ej tillgång till/möjligheter att söka i all relevant information Hitta rätt version Desktop Sök Förvirrning/ Ineffektivitet Databaser/ verksamhets-system Användare Personer/ Expertis E-post Web Nätverksmappar

Databaser/ verksamhets-system Enterprise Search Solution Briefing Önskad sökupplevelse Användarna vill ha: ETT - Enkelt, intuitivt och integrerat gränssnitt Tillgång till all relevant information och expertis inom företaget Möjlighet att kunna samarbeta och agera på information Användare Search Solution Desktop Sök IT vill ha: Frigör information/Kontroll Säker och enkel att underhålla Skalbar lösning som går att växa med E-post Databaser/ verksamhets-system Web Personer och Expertis Nätverksmappar

Konsekvenser för verksamheten BPIO U - Enterprise Search - Module 1 - Overview 4/3/2017 2:15 PM Konsekvenser för verksamheten 9,5 h per vecka förloras på att söka efter eller återskapa information (IDC) Genomsnittlig tid som läggs på att söka efter information 9,5 Timmar Lönekostnad per timme (400 000) 227 kr Antal arbetsveckor 44 veckor Total förlorad tid per år 418 timmar Kostnad per anställd och år 94 886 kr Andra konsekvenser: Dubbelarbete Värdefull information går förlorad/inte utnyttjas Frustration! Företag med 1000 anställda 94 886 000 kr Företag med 500 anställda 47 443 000 kr Företag med 100 anställda 9 4 88 600 kr

Utnyttjandet av Enterprise Search i Sverige För vilka processer / av vilka användare används Enterprise search? samtliga processer och samtliga användare ett fåtal processer stuckit ut: - kompetensmappning i projekt - dokumentation kring företagets produkter. Mot vilken data har ni sett störst vinster först? “Webben” “Gemensamt data“ “Dokument och internweb” “Ekonomisystemet” Källa: Radar, 2008 © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Microsoft strategi inom Enterprise Search Enterprise Search from Microsoft 4/3/2017 Microsoft strategi inom Enterprise Search Instegs- lösningar Infrastruktur lösningar Specialiserade lösningar Kostnad Funktionalitet Kostnad Funktionalitet Kostnad Funktionalitet Kostnad Funktionalitet Infrastruktur för produktivitet Kostnad Funktionalitet Kostnad Funktionalitet nfrastruktur för produktivitet © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Hitta information på din PC, intranät och Internet Använd/jobba med informationen i produker som du känner igen. Dela informationen med kollegor och grupper. Använd Dela Hitta

Integrerad användarupplevelse Nå data från andra källor 4/3/2017 2:15 PM Integrerad användarupplevelse Nå data från andra källor Hitta Expertkompens Built for the Enterprise for the desktop 11 © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Microsofts plattform för produktivitet BPIO TDM Customer Deck 4/3/2017 Microsofts plattform för produktivitet Unified Communications Business Intelligence Enterprise Content Management Collaboration Enterprise Search Enkelt och kraftfullt för användarna Flexibilitet och kontroll för IT © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary. 12

Microsoft leder Gartner Magic Quadrant for Information Access Technology, 2008 The Magic Quadrant is copyrighted September 2008 by Gartner, Inc. and is reused with permission. The Magic Quadrant is a graphical representation of a marketplace at and for a specific time period. It depicts Gartner's analysis of how certain vendors measure against criteria for that marketplace, as defined by Gartner. Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in the Magic Quadrant, and does not advise technology users to select only those vendors placed in the "Leaders" quadrant. The Magic Quadrant is intended solely as a research tool, and is not meant to be a specific guide to action. Gartner disclaims all warranties, express or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose. This Magic Quadrant graphic was published by Gartner, Inc. as part of a larger research note and should be evaluated in the context of the entire report. The Gartner report is available upon request from Microsoft. SOURCE: Gartner, Inc., “Magic Quadrant for Information Access Technology” by Whit Andrews & Rita Knox, September 30, 2008 © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

© 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.