… … Fysiska element Kundens resa genom en tjänst

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
”från person till funktion”
Advertisements

Global Opportunity. LÖSNING PROBLEM Hur kan du hjälpa till?
Skribentutbildning SharePoint Publicera på nya intranätet
Wikinggruppen Presentation av ”WIKING SMS” – Effektivisera din verksamhet.
Mobility on Demand Miljövänlig, kostnadseffektiv och imagestärkande mobilitet.
Det lönar sig!.
* Information på över dokument och som ökar med per timme dygnet runt * Över användare i världen, år 2004 finns det 1 miljard.
Marknadsbyrån. Skyltmaterial •Vid köp av min 6 st boxar av kombination Windows Vista och Office 2007 Standard, Small Business Edition eller Pro.
Andreas Cederbom Tillgänglighet i digitala lärplattformar Genomgång av dokumentationen.
Sälja Microsoft Office 2010 Möjligheter att sälja Office 2010 Vid uppgradering till Windows 7 Vid installation av en nätverksinfrastruktur Med nya datorer.
Vipu 2014 Förevisning av programmet Piia Ylikoski Landsbygdsverket / IT-avdelningen Vipuesittely
Välkommen! Effektiv och professionell telefoni med Vision 80/20 CC Michell Grip
Tjänstens tillgänglighet Interaktion
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
Schenker Air & Ocean E-lösningar för sjö- och flygtransporter
Seminarium 3: Dissekering av ett erbjudande
Sidan 1 Samfakturering privatkunder Telge Energis erfarenheter EI:s referensgruppsmöte 14 januari 2013.
Regler vid bokning och/eller boende på hotell
Att använda mina sidor och apotekets andra tjänster.
Socialförvaltningen. Projekt Projektets början  21 maj Informationsmöte om 24 timmarsmyndigheten  juni Tällberg Försörjningsstöd Serveringstillstånd.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro
Stora IT-Dagen 30 november 2005 Håkan Olsson. Skandinaviens största affärsresebyrå Vision: ”Världens bästa affärsresebyrå” VIA Travel VIA Gruppen AS Norge.
MED RAMVERKET.NET Marcus Medina UTVECKLING. Dagens visdomsord ” För varje berg du bestiger se inte bara vad som ligger framför dig, titta ner och se vad.
Voxpop.
Moderna affärsstrategier
Forskning om dialog och dialogsystem på inst. för lingvistik målsättning: –utveckla teorier om mänsklig dialog som kan användas i byggandet av dialogsystem.
ICA Seminarium 3 – dissekera ett erbjudande Grupp D4.
Handelsbankens Internet- och Mobiltjänster
Grupp B1: Ellinor Törnqvist, Åsa Ekman, Hanna Karlsson och Sara Sällström.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
Version 1.0 Du ska nu starta bildspelet för övningsuppgiften. För att göra detta leta upp på din sidan symbolen som visas nedan och klicka på den. Klicka.
Köer -- Kapitel 16. Principen med en kö Köer är FIFO datastrukturer  First In – First Out  enqueue() Lägg till data i kön (först)  dequeue() Hämta.
Forskningens nordiska dimension Maj-Britt Hedvall
Turism kap 9 Service Att arbeta med service Funktionell service
NKI nr 2 november 2014 Alingsås lasarett.
NKI nr 2 november 2014 Närhälsan. REGIONSERVICEREGIONSERVICE Genomförande Webbenkät med 2-3 påminnelser Sjukhusförvaltningar, NH, FTV, H&H och Regionservice.
Organisationer traditionella och moderna, olika affärsstrategier
A nmäla B esök och B etala A vgift Projekt ABBA. En enhetsavgift för öppen sjukvård Patienten debiteras en enhetsavgift på 200 kr oavsett tid, plats och.
NattklubbEventRestaurang. Annonsera hos NattPasset NattPasset.se NattPasset appen.
Nya trender och teknik skapar en flygplats in i framtiden Ett projekt i samarbete mellan Kairos Future och Swedavia.
Information och kontakt:  Hur nöjd är du med Informationen du får i nyhetsbrev från Hjälpmedelstjänsten:
Kunskapsprogram inom digital affärsutveckling
travel margie’s margie’s travel
Vilmale FINFO-dagen 2016.
CM Implementation & Customer Support
Analytics - Vad ni kan göra
Beställare Inside KOM Mötes- samordnare Intern Service* IT Reception
Sara Grün, VD och Elisabeth Hjelm, Resebyråchef
För en annan grupp är det den enda värld de verkligen kan

Föräldramöte Tomtebogård
Innoveta Innovativa e-tjänster för kompetensutveckling och verksamhetsstöd för kundservice.
De finlandssvenska förbundens roll i medborgarsamhället
EAK
När systemen aldrig någonsin får stanna
Quick Tips for Effective Spa Management To manage your spa effectively, you should consider training your staff, letting people know about your spa through various marketing channels, and focus on improving customer experience. Play the slideshow to
Företags-namn Produkter och tjänster
Läs mer om det Microsoft Nyheter i SharePoint
Utfall/resultat och produkter så här långt
G Anpassa den här banderollen med ditt eget meddelande! Markera bokstaven och lägg till din egen text. Använd en bokstav per bild.
Aktivera administrationsmodulen i Business Online
G Anpassa den här banderollen med ditt eget meddelande! Markera bokstaven och lägg till din egen text. Använd en bokstav per bild.
DIGG ansvarar för tillsyn och stöd
Bullerby cup 2019 Vimmerby, CA 12 mil från ÅBY
V Anpassa den här banderollen med ditt eget meddelande! Markera bokstaven och lägg till din egen text. Använd en bokstav per bild.
B Anpassa den här banderollen med ditt eget meddelande! Markera bokstaven och lägg till din egen text. Använd en bokstav per bild.
V Anpassa den här banderollen med ditt eget meddelande! Markera bokstaven och lägg till din egen text. Använd en bokstav per bild.
Mina sidor – inloggade tjänster
Presentationens avskrift:

… … Fysiska element Kundens resa genom en tjänst VÄXELVERKAN Front-office, kundservice, service som är synlig för kunden SYNLIGHET Back-office, service som är osynlig för kunden INTERN VÄXELVERKAN Stödfunktioner och beslutsfattande

Automatens användar-gränssnitt Gränssnitts-anvisningar Fysiska element Rätt text-meddelande i rätt tid Lokaler, skyltning Automatens användar-gränssnitt Gränssnitts-anvisningar Hur tydliga är anvisningarna? Kundens resa genom en tjänst Telefon-bokning Påminnelse per text-meddelande Ankomst till tandkliniken Anmälan Ingrepp Vård-anvisningar Besöket är över VÄXELVERKAN Front-office, kundservice, service som är synlig för kunden Munhygienist Munhygienist SYNLIGHET Back-office, service som är osynlig för kunden Automat-anmälan Telefontjänst INTERN VÄXELVERKAN Stödfunktioner och beslutsfattande Boknings-system Boknings-system