1 Matdistribution 2016 Sammanställning av svar på enkät skickad 160205 till samtliga matgäster med beslut om matdistribution i Kalmar kommun.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
1 1 Brukarenkät genomföra brukarundersökning årligen - höja svarsfrekvensen - minst 90 % skall vara nöjda Syfte En temperaturmätning som signalerar.
Advertisements

1 Förskolan Föräldrar 2015-Fasanens fsk. 2 Välj förskola NamnAntal% Ankarets förskola00 Asklidens förskola00 Blåklintens förskola00 Bruksgårdens förskola00.
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning 2011 November 2011 Spånga-Tensta.
Föräldraenkäten 2015 Förskola Jonasbo. 9/24/2016 Vet ejI hög grad I tillräckligt hög grad I inte tillräckligt hög grad I låg gradMedelSvar ditt barn får.
11 Kvaliteten i din hemtjänst Stadsledningskontorets brukarundersökning 2011 November 2011 Spånga-Tensta.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2015
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Föräldraenkäten 2015 Förskola Kunskapshuset
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Brukarundersökning 2016 Äldreomsorg.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Föräldraenkäten 2015 Förskola Billinge
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Föräldraenkäten 2015 Förskola Bergabo
Föräldraenkäten 2015 Förskola Gyabo
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Föräldraenkäten 2015 Förskola Toftabo
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Föräldraenkäten 2015 Förskola Mariebo
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Brukarundersökning 2017 Socialkontoret, Stöd och service.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Undersökningsperiod: >
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Kundundersökning Matdistribution 2019.
Vet du egentligen vad dina föräldrar vill?
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2019
Presentationens avskrift:

1 Matdistribution 2016 Sammanställning av svar på enkät skickad till samtliga matgäster med beslut om matdistribution i Kalmar kommun

2 1. Är du NamnAntal% Man (1)8734,7 Kvinna (2)16465,3 Total Svarsfrekvens 97,7% (251/257)

3 2. Hur länge har du haft mat distribution? NamnAntal% Mer än 2 år (1)9337,3 6 mån-2 år (2)10441,8 Mindre än 6 månader (3)4518,1 Vet ej (4)72,8 Total Svarsfrekvens 96,9% (249/257)

4 3. Smakar maten bra? NamnAntal% Ja, alltid (1)6625,8 Ja, oftast (2)16664,8 Nej, sällan (3)239 Nej, aldrig (4)10,4 Total Svarsfrekvens 99,6% (256/257)

5 4. Ser maten bra ut i förpackningen? NamnAntal% Ja, alltid (1)11445,1 Ja, oftast (2)13051,4 Nej, sällan (3)72,8 Nej, aldrig (4)20,8 Total Svarsfrekvens 98,4% (253/257)

6 5. Är portionerna lagom stora? NamnAntal% Ja, alltid (1)10842,4 Ja, oftast (2)12348,2 Nej, sällan (3)218,2 Nej, aldrig (4)31,2 Total Svarsfrekvens 99,2% (255/257)

7 6a. Har du någon annorlunda kost, t.ex. specialkost eller annan konsistens? NamnAntal% Ja (1)4820 Nej (2)19280 Total Svarsfrekvens 93,4% (240/257)

8 6 b. Om, Ja Är du nöjd med den specialmat du får? NamnAntal% Ja, alltid (1)2841,8 Ja, oftast (2)3450,7 Nej, sällan (3)57,5 Nej, aldrig (4)00 Total67100 Svarsfrekvens 26,1% (67/257)

9 7. Upplever du att det fungerar med uppvärmningen? NamnAntal% Ja, alltid (1)15462,3 Ja, oftast (2)8434 Nej, sällan (3)83,2 Nej, aldrig (4)10,4 Total Svarsfrekvens 96,1% (247/257)

10 8. Är du nöjd med beställningsunderlagets utformning? NamnAntal% Ja, alltid (1)13656,4 Ja, oftast (2)8434,9 Nej, sällan (3)156,2 Nej, aldrig (4)62,5 Total Svarsfrekvens 93,8% (241/257)

11 9. Är du nöjd med leveranserna av din mat? NamnAntal% Ja, alltid (1)18774,8 Ja, oftast (2)6024 Nej, sällan (3)20,8 Nej, aldrig (4)10,4 Total Svarsfrekvens 97,3% (250/257)

12 10a) Har du någon kontakt med kökets personal? NamnAntal% Ja (1)4218 Nej (2)19182 Total Svarsfrekvens 90,7% (233/257)

13 10b. Om ja. Är du nöjd med det bemötande du får av kökets personal? NamnAntal% Ja, alltid (1)4471 Ja, oftast (2)1422,6 Nej, sällan (3)11,6 Nej, aldrig (4)34,8 Total62100 Svarsfrekvens 24,1% (62/257)

14 Om någon annan hjälp till att fylla i enkäten. Jag har haft hjälp av : NamnAntal% Närstående5852,7 Personal4440 Annan98,2 Total111100,9 Svarsfrekvens 42,8% (110/257)

15 Kommun/kommundel NamnAntal% Kalmar23292,4 Södermöre197,6 Total Svarsfrekvens 97,7% (251/257)