Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

SUNDSVALL HOCKEY TEAM 03. Föräldramöte 17:e sept 2012 Truppen Cuper Seriespel Träningar Läger Utrustning Matchtröjor Regler (Kontraktet) Utrustning Ekonomi/Jobb.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "SUNDSVALL HOCKEY TEAM 03. Föräldramöte 17:e sept 2012 Truppen Cuper Seriespel Träningar Läger Utrustning Matchtröjor Regler (Kontraktet) Utrustning Ekonomi/Jobb."— Presentationens avskrift:

1 SUNDSVALL HOCKEY TEAM 03

2 Föräldramöte 17:e sept 2012 Truppen Cuper Seriespel Träningar Läger Utrustning Matchtröjor Regler (Kontraktet) Utrustning Ekonomi/Jobb Försäljningar för laget

3 Truppen Då Hugo V har slutat, Martin Å har gått till Timrå och Aaron B flyttat så är vi nu 41st i truppen Lista ledare: Bysse IS Mats IS Jocke IS NY Hasse L IS Dan (vid behov) IS Micke Bjerm IS Daniel K IS Martin Å IS Magnus L (med efter jul) IS Hasse O FYS Lasse S FYS Lasse L MTRL Janne S MTRL Micke Boija (Hjälper till) MTRL Magnus W (Hjälper till) MTRL Johan S (Hjälper till) MTRL Irene LAGL Ulrica LAGL

4 Cuper Vi är anmälda till följande Cuper: Ånäspucken 14/10 (2 eller 3 lag) Anders Hedberg Cup 8/12 (2 lag) Hans Jonsson Cup 5/1 (1 lag) Dynäs Måleri Cup 26/1 (1 lag) Alexander Edler Cup 17/3 (2 lag) Laget står för lagavgifter och eventuella ledaravgifter. Spelare betalar spelaravgifterna. Varje trupp kommer bestå av 16-17 spelare och 5 ledare

5 Seriespel Vi kommer att ha 2 lag i U10 serien och dela ett lag med Team 02 i U11 serien. Alla kommer inte att spela i U11, Bysse gör bedömningen på det. Här tas hänsyn till både fysisk och psykisk mognad Alla kommer dock spela i U10. Alla kommer att spela ungefär lika många matcher. Dock kommer träning att vara en faktor för att spela match. Anmälan till matcher ska vara gjort senast torsdag, trupperna tas ut och meddelas under fredagen INGEN kommer ombytt och klar ALLA duschar efter match INGA föräldrar i omklädningsrummet

6 Träningar Ons 16:15, Fre 16:15, Sön 08:15 Is - För att få kliva på is måste man vara fullt utrustad inkluderat vattenflaska Fys – Fredagar och Söndagar, halva grupper. Söndagar utefys. Teori – Söndagar halva grupper Spelarsamtal – Ska hållas med alla fram till Jul Off-Ice – Kommer att lägga in även sådana pass i anslutning till ispass eller när ispass eventuellt faller bort ALLA DUSCHAR efter träning INGA föräldrar i båset under träning INGA föräldrar i omklädningsrummet Viktigt att anmäla/avanmäla till träning för att vi ledare ska kunna planera

7 Läger Novemberlovet Lasse S undersöker tillsammans med Roger om att kunna ha ett läger Mån, Tis & Ons på novemberlovet med övernattning

8 Utrustning Ett par extra skridskosnören (vaxade) ska alltid finnas i ert barns back Längden på hockeyklubbor är väldigt personligt, men en bra regel är att den ska nå till hakspetsen när man har skridskorna på Skridskoknytning – Under de två första veckorna har barnen två val: 1 Få hjälp med knytningen men då lämnas två hål oknutna 2 Knyta själv med ett hål oknutet Detta gäller alla och syftet är att de lättare ska hitta ”sittet” i åkningen och lära sig att knyta själv http://www.coachescorner.nu/Pages/pdf/TKH_Foraldrafolder_Utru stningstips.pdf

9 Matchtröjor Värmeställ Overaller Ny matchtröjor kommer att köpas in. Namnskyltar? Tills nästa träning ska alla barn ha mailat till Bysse sina 6 favoritnummer i turordning. Dock ska dessa 6 nummer fördelas så här: 3 mellan 2-25 3 mellan 26-49

10 Regler

11 Ekonomi/Jobb Magnus Jobb – Vi kommer att skapa en jobblista likt kiosklistan. Samma regler gäller här, kan man inte har man eget ansvar att fixa ersättare Vi kommer att ta på oss alla jobb vi kan få.

12 Lagets försäljningar Vi behöver någon som kan ansvara för lagets försäljningar typ Newbody, lotter, toapapper osv


Ladda ner ppt "SUNDSVALL HOCKEY TEAM 03. Föräldramöte 17:e sept 2012 Truppen Cuper Seriespel Träningar Läger Utrustning Matchtröjor Regler (Kontraktet) Utrustning Ekonomi/Jobb."

Liknande presentationer


Google-annonser