Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avChrister Isaksson
1
Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %
2
Jag känner mig sedd, dvs jag känner mig uppmärksammad och väl bemött Resultat 2011Antal svar: 411 Snittpoäng:8,7
3
Jag känner mig nöjd som kund Resultat 2011Antal svar: 412 Snittpoäng:8,6
4
Jag vet vart jag ska vända mig med synpunkter / klagomål Resultat 2011Antal svar: 402
5
Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Hur lång är väntetiden i snitt för att få plats på ett äldreboende från ansökan till erbjudande om plats?
6
Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Hur många olika vårdare besöker en äldre person, med hemtjänst beviljad av kommunen, under 14 dagar?
7
Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Vilket serviceutbud finns inom särskilt boende finansierat av kommunen?
8
Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Vad kostar en plats i kommunens särskilda boende?
9
Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Hur nöjda är brukarna? (NKI = Nöjd kundindex)
10
Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Vad är kostnaden per vårdtagare inom hemtjänsten i kommunen?
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.