Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avKaisa Hannele Hiltunen
1
Artvise Kundtjänst Helpdesk Mobile Portalen för interna användare
2
Genomgång Artvise Kundtjänst Användaren kan följa sina ärenden
3
Införande och driftsättning
Upphandlingen Driftsättning Vad händer efteråt? Användaren ser och kan läsa de handlingar som publicerats till Helpdesk
4
Användaren kan komplettera sitt ärende
Användaren kan komplettera sitt ärende. Handläggaren får då en notifiering om detta.
5
Grunddata Ärendetyper - mall med exempel
E-tjänster publiceras till Helpdesk, och används för att skapa upp nya ärenden. Möjlighet att publicera ut checklistor till Helpdesk som visas när användaren skriver i beskrivningsfältet.
6
Ärendet skickas in till Artvise kundtjänst och handläggs som vanligt.
Valfria handlingstyper publiceras ut till användaren som kan följa ärendet.
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.