Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2019 Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2019 Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag."— Presentationens avskrift:

1 Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag – fredagen den 8 mars 2019.

2 Fakta om insändningen av tävlingsbidrag
Digital bidragsinlämning senast 8/3-19 Samtliga tävlingsbidrag ska lämnas in i digital form. Mejla eller skicka via sprend, wetransfer eller liknande till Tävlingsbidragen skall vara StockholmMediaWeek tillhanda senast fredagen den 8 mars 2019. Instruktion för inlämningen: Döp ifyllt tävlingsformulär med uppdragsgivarens och kampanjens/produktens namn; Ex: Tävlingsformulär_Sveriges Mediebyråer_StockholmMediaAward. Observera att byråers/konsulters namn inte får förekomma på eller i tävlingsbidraget, annat än på faktasidan. Kampanjens kreativa material i form av bilder (skärmdumpar, annonser, illustrationer etc) ska presenteras/infogas på de slides som finns till förfogande för presentation av det kreativa materialet och inte bifogas som filer.Länkar kan göras till ev film-/ljudklipp o dyl på dessa sidor. Bifoga film- och ljudklipp som wmv, mpg eller mov – max 100MB per klipp.

3 Fakta Tävlingsbidraget insänt av: _______________________________________________________________________________ (Ange tävlande byrå/-er, partners eller annonsör som står bakom tävlingsinlämningen och som ska premieras vid ev. nominering/vinst samt kontaktperson/-er.) Kampanjnamn: _________________________________________ (Ange kampanjens namn. Viktigt att rätt kampanjnamn anges här då det används vid ev nominering etc.) Uppdragsgivare/Annonsör: (Ange företag/organisation som tävlingsbidraget gäller samt kontaktperson där.) ev Involverade partners* (*valfri info): (Ange involverade partners i det fall att även dessa ska omnämnas vid ev nominering/vinst (annars lämna tomt). Ange även vilken typ av partner/ byrå/konsult det är.) Obs! Tävlande samt involverades namn får endast förekomma på den här sidan.

4 Sammanfattning av kampanjen
Skriv en kort sammanfattning (executive summary) av kampanjen. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

5 Bakgrund och Kommunikationsmål
Beskriv kampanjens bakgrund/utgångspunkt samt de uppsatta kommunikationsmålen för kampanjen med max 150 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

6 Analys & Insikt Beskriv med max 200 ord hur ni har använt insikter om omvärld, beteende och målgrupp etc. i analysen för att få media och budskap att förstärka effekterna och resultatet av kampanjen.. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

7 Innovativ Mediestrategi
Beskriv på vilket sätt den rekommenderade mediestrategin påverkade kampanjutformningen som helhet och strategins påverkan på kampanjens resultat. Max 150 ord Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

8 Lösning och innovation
Beskriv er medielösning och vad som var innovativt och nytänkande med den. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

9 Kreativt material Presentera relevant kreativt material som ger juryn en bild av kampanjutformningen. Observera att bilder såsom skärmdumpar, illustrationer, skisser, annonser, fotografier etc ska infogas direkt i presentationen med en tillhörande rubrik/förklarande text. Eventuella film- och ljudklipp presenteras här med en rubrik/beskrivande text som hänvisar till det bifogade materialet. Allt kreativt material ska presenteras på max 3 slides. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

10 forts Kreativt material
Ta bort den här sidan om inte utrymmet används. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

11 forts Kreativt material
Ta bort den här sidan om inte utrymmet används. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

12 Resultat Beskriv hur kampanjens kommunikationsmål uppfylldes. T ex marknadseffekter till följd av kampanjen; påverkan på kännedom, marknadsandelar och/eller försäljning för annonsören. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

13


Ladda ner ppt "Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2019 Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag."

Liknande presentationer


Google-annonser