Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
P02 Föräldrar möte referat
Ola Hagberg
2
Agenda 1. Välkomna 2. Lite om höst terminen och hur vi utvecklad som lag 3. Matcher, nivåträdet indelning PU8 och PU9, hur fungerar körning, sekretariat, laguttagning onsdagar 4. Sekretariats utbildning (match funktionär) , samma personer som sitter hela tiden! 5. Kommande turneringar, a. Göteborgsfestivalen 14 till 17 Maj ca kostnad 2000, bredd turnering, alla b. Scania Cup 3 till 6 April ca kostnad 2100, elit turnering 10 till 12 spelare 6. Regler, kom i tid till träning, MEDTAG FYLLD VATTENFLASKA, peppa varandra, positiv attityd till ALLA! 7. Lagkassa status hur mycket har vi, kan vi göra något mer, liten grupp som tittat på detta? 8. Spel linnen, de vi har är utslitna, sponsring? Köpa själv? 9. Kommande aktiviteter: Open Gym under sportlovet I Borgar skolan, anmälan till Idrotts grundskolan och information möte den 3/2
3
Beslut och actions Lagets hemsida borde vara uppdaterad med alla aktiviteter, Johan Strandqvist ansvarig, Ola skickar information. Lagkassa och kiosk verksamhet ,som Per och Anna har drivt det senaste året, kommer nu att övergå till Ibrahims mamma, innestående pengar överlämnades till Ibrahims mamma (kontanter ca 1500 sek) . Viktigt att alla hjälper till med att stå I kiosken och att baka. Extra intjäning behövs till laget för kommande turneringar etc. alla var eniga om att killarna själva kunde hjälpa till med detta. En idé var att sälja toalett rullar. Ansvariga: Johan Strandqvist (Olles pappa), Martin Liljeberg (Jakob L pappa), Patrik Ekeroth (Elias pappa) Första förbands låda skall införskaffas och medtags på alla aktiviteter, ansvarig Ola Sponsring av nya speldräkter inkl. Shooting shirts, Ola skickar info omkring kläder och var man eventuellt kan placera logor. Martin L och Patrik E undersöker olika sponsrings möjligheter. Alla killarna skall införskaffa en elastisk binda som skall vara med på varje träning. Information och anmälnings uppgifter kommer att skickas ut omkring sekreteriats kurs så att vi har fler föräldrar som kan vara match funktionärer vid våra hemma matcher. Sekreteriats utbildning kommer att utföras den 12/2 och den 26/2 på Malbas kansli (kvällstid), separat mail kommer att skickas ut med anmälnings information etc. Vi behöver ca 4 till 5 stycken som kan gå denna kurs, I nuläget har vi bara tre som kan vara matchfunktionärer. Jonas Fajersson fortsätter att vara logistik ansvarig.
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.