Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

KIF dagen 13 maj F 08/09 har ansvaret för chokladhjulet

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "KIF dagen 13 maj F 08/09 har ansvaret för chokladhjulet"— Presentationens avskrift:

1 KIF dagen 13 maj F 08/09 har ansvaret för chokladhjulet
Lördagen den 13 maj kl på Inlag Lotteri med fina priser, uppblåsbar rutschkana, chokladhjul, lekar, café, loppis fotbollskor och KIF-träningskläder (ett bord ställs upp där ni har möjlighet att lämna in barnens urvuxna fotbollsskor och träningskläder). Även klubbshopens träningskläder kommer finnas för utprovning. Till lunch kommer det finnas grillade hamburgare och korv- och bröd att köpa. Kl. 10:00 -10:45 KIF-loppet – samling 9:30 Kl. 11:00 -14:00 Matcher mixade åldrar ( och domare årgång 2002/2003, vuxna lagledare) Kl. 11:00- 12:00 Aktiviteter för Spela, Lek- och Lär ( ) Kl. 13:30 Dragning av lotteriet Kl. 14:00 Dagen avslutas Anmälan sker via laget.se senast den 29/4. Skriv antal personer, barn respektive vuxna, som kommer samt om ni ska delta på KIF- loppet. F 08/09 har ansvaret för chokladhjulet under KIF-dagen Alla i laget köper 8 st kexchoklad som lämnas på träningstillfället den 10 maj Lotterivinster? Lämnas in till lotteriansvarig:

2 Bollkullor KIF A-lag – 6 juni
6 Juni kl.12:00 (match start 13:00) F08-09 Lämpligt antal bollkullor per lag är 8-12 stycken per match. Klädsel för bollkullor är KIF-träningsoverall alternativt blå träningströja. Föräldrar till bollkallar/kullor skall hjälpa till under matchen med följande uppgifter: (Representanter från föreningen kommer att finnas på plats för att instruera föräldrar.) Samling 1 timme innan avspark. Ställa bås och mål på plats. Hörnflaggor ut. Ha hand om kiosken på läktaren, all mat o dryck hämtas från entrékiosken. Ta hand om 8-12 bollkallar, samt ge dem fika i paus. Efter match skall bås och hörnflaggor ställas tillbaka, mat och dryck tillbaka till kiosken vid entrén och läktaren grovstädas.

3 Kungsbackaleken – kioskbemanning- 11 juni
Samling för första passet på Coop, kl 8:00 Hämtar varor, ibland är det mycket därför är det viktigt att vi är minst 4 st personer/bilar Åker gemensamt till Inlag och startar upp kiosken Kollar att planerna är i ordning, ni måste kunna röra er på planerna och bära en del (rätt kläder) Sköt försäljning Koka korv, bre mackor, koka kaffe Kolla att inte vattenbadet för korven kokar torrt (det undre vattenbadet!) Servera alltid korv ur ett fack tills det är tomt. Sedan ur andra facket. Genom att turas om på det viset så hamnar ingen korv underst och blir liggande hela dagen (typ) Extra inköp - Om korv eller kaffe börjar ta slut måste ni agera. Ta pengar ur kassan och åk till Coop! För alla andra saker finns alternativa produkter.

4 Gothia – vecka 29 Fördelade pass under vecka 29
Förra året hade vi 13 pass, vi räknar med att vi får ungefär lika många i år. Inget officiellt schema har kommit från klubben än. I skrivandes stund vet vi inte vilka dagar, vilka pass eller vilka tider som gäller – återkommer i den frågan när vi har fått den informationen från klubben


Ladda ner ppt "KIF dagen 13 maj F 08/09 har ansvaret för chokladhjulet"

Liknande presentationer


Google-annonser