Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Arbetsfördelning Våruppvisningen 2013

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Arbetsfördelning Våruppvisningen 2013"— Presentationens avskrift:

1 Arbetsfördelning Våruppvisningen 2013
Entré (UT 12) Insläpp första och andra uppvisningen Ordna växelkassa Redskapsflytt (Bas 12 och Bas 10) Packa i och ur redskap från Vallatorp Packa i och ur redskap i Tibble Hjälpa till att ställa i ordning resp. plocka bort Packa i och köra tillbaka redskap till Vallatorp efter uppv 2 Redskap på plats (Bas11 Blå) Ställa i ordning redskapen när de kommer på morgonen. Flytta/ höja/ sänka redskap under uppvisning 1 Flytta/ höja/ sänka redskap under uppvisning 2 Pack ihop redskapen och ställa vid utgången tillsammans med redskapsflytt. Musiken och projektorn (Uppvisningsgruppen) Spela musik till respektive framträdande Kom i tid för testa anläggningen och samla in musik från de olika trupperna och märk upp med tejp/lappar. Ta med pennor, maskeringstejp/post-it lappar Städ (ETY och UT 09 ) Städpass 1, städa av läktare och omklädningsrum mellan uppvisning 1 och 2 Städpass 2, städa av läktare och omklädningsrum efter uppvisning 2


Ladda ner ppt "Arbetsfördelning Våruppvisningen 2013"

Liknande presentationer


Google-annonser