Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

SKL:s brukarundersökning 2016 Individ- och familjeomsorg

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "SKL:s brukarundersökning 2016 Individ- och familjeomsorg"— Presentationens avskrift:

1 SKL:s brukarundersökning 2016 Individ- och familjeomsorg
Socialkontoret Sollentuna

2 Resultat Sollentuna Sollentunas resultat i jämförelse med övriga sju nordvästkommuner samt medelvärdet för samtliga deltagande kommuner (78 st.). Könsuppdelat resultat – utan kommunjämförelser Siffrorna visar andelen positiva svar, ex. ganska nöjd och mycket nöjd eller ganska stor och mycket stor. Avser endast myndighetsutövningen.

3 Hur lätt eller svårt är det att få kontakt med socialsekreteraren
Hur lätt eller svårt är det att få kontakt med socialsekreteraren? Andel (%)

4 Hur lätt eller svårt är det att förstå informationen du får av socialsekreteraren? Andel (%)

5 Hur stor förståelse visar socialsekreteraren för din situation
Hur stor förståelse visar socialsekreteraren för din situation? Andel (%)

6 Frågar socialsekreteraren efter dina synpunkter på hur din situation skulle kunna förändras? Andel (%)

7 Hur mycket har du kunnat påverka vilken typ av hjälp du får av socialtjänsten i kommunen? Andel (%)

8 Hur har din situation förändrats sedan du fick kontakt med socialtjänsten i kommunen? Andel (%)

9 Hur nöjd eller missnöjd är du sammantaget med det stöd du får av socialtjänsten i kommunen? Andel (%)

10 Sollentuna - könsuppdelat resultat

11 Ungefär hur länge har du haft kontakt med socialtjänsten? Andel (%)

12 Hur lätt eller svårt är det att få kontakt med socialsekreteraren
Hur lätt eller svårt är det att få kontakt med socialsekreteraren? Andel (%)

13 Hur lätt eller svårt är det att förstå informationen du får av socialsekreteraren? Andel (%)

14 Hur stor förståelse visar socialsekreteraren för din situation
Hur stor förståelse visar socialsekreteraren för din situation? Andel (%)

15 Frågar socialsekreteraren efter dina synpunkter på hur din situation skulle kunna förändras? Andel (%)

16 Hur mycket har du kunnat påverka vilken typ av hjälp du får av socialtjänsten i kommunen? Andel (%)

17 Hur har din situation förändrats sedan du fick kontakt med socialtjänsten i kommunen? Andel (%)

18 Hur nöjd eller missnöjd är du sammantaget med det stöd du får av socialtjänsten i kommunen? Andel (%)


Ladda ner ppt "SKL:s brukarundersökning 2016 Individ- och familjeomsorg"

Liknande presentationer


Google-annonser