Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Welcome to YOUR Community!

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Welcome to YOUR Community!"— Presentationens avskrift:

1 Welcome to YOUR Community!
Sweden Chapter Meeting @CRMUG

2 Introductions Name Company & Role Microsoft Dynamics CRM Version
What is one of your ‘bucket list’ items? Did you attend a UG conference or event this past year? What do you hope to gain from today’s meeting? Do you have any ideas for future meetings or locations?

3 Agenda 13:00 - 13:45 Intro och uppstart 13:45 - 14:15
Produktnyheter från Microsoft, Anneli Rymert 14: :25 Bensträckare 14: :00 Tips från Gustaf Westerlund, CRM MVP 15: :30 Paus m. nätverkande 15: :30 CRM Manifesto, Fredrik Neiderud 16: :00 Innehåll på nästa möte

4 UNLOCK YOUR FULL DYNAMICS POTENTIAL WITH D365UG/CRMUG
Access Proven Solutions Find real-world answers for your challenges and learn best practices from users like you who have ‘been there, done that.’ Enjoy reliable support at your fingertips. Connect With Proficient Users Make connections with your peers, Microsoft MVPs, All-Stars, and other subject matter experts. Tap into this expertise 24/7. Train Productive Teams Take advantage of virtual education, special interest groups and online forums, tech tips, local meetings, and annual events. Discounts available. Save costs. Save time. Save sanity. We’ve saved you a seat! Over 32,000 of your Dynamics 365 & CRM peers are waiting for YOU to join the Community!

5 How To Videos Short ‘How To’ videos to help new members get started setting up their profile, finding a chapter and adding co-workers to their account.

6 One-click Access Easy access to upcoming webinars and the latest open forum discussions.

7 Popular Library Recordings and Help
Not sure where to start – check out the most popular webinar recordings or contact us for any additional questions.

8 D365UG/CRMUG Conference Calendar
D365UG/CRMUG SUMMIT NASHVILLE For one week, leave behind the world of net-centered chat to power real-life Dynamics 365 & CRM growth between peers and experts in a lively, engaged environment in the U.S. October 10-13, 2017 Nashville, TN SUMMIT EMEA For one week, leave behind the world of net-centered chat to power real-life Dynamics 365 & CRM growth between peers and experts in a lively, engaged environment in EMEA. 24-26 April 2018 Dublin, Ireland D365UG/CRMUG SUMMIT 2018 October 15-18, 2018 Save the date! Join our exclusive mailing list to receive conference updates:

9 Kick up your business into high gear October 10-13, 2017
Don’t miss out on: Geeking out over great content Networking with your user group buddies Learning from your peers Evaluating and testing solutions Register by September 7 to save up to $200. Kick up your business into high gear October 10-13, 2017 SPEAKING POINTS: Summit will be held this year at the stunning, iconic Gaylord Opryland Hotel in music city, Nashville, Tennessee. Best known for endless networking opportunities, great content and educational opportunities galore - if you’re going to attend one Dynamics’ focused conference, this is it. Call to action: Register for before Sept. 7 to receive up to $200 off with Advanced pricing.

10 Dates: April 2018 Location: Dublin, Ireland at the Convention Centre Dublin Registration: Available this fall; sign up for notifications at Value of attending: Meet & Network with your user group peers Access great tips & tricks Evaluate & test solutions Serve as a voice Join your peers in Dublin, Ireland for the User Group Summit, April 2018 Be the first to know when registration is available – join our mailing list now.

11 Anneli Rymert, Microsoft
Produktnyheter Anneli Rymert, Microsoft

12 Discussion Opportunities/Starters
What version are you on? What is keeping you from upgrading (if applicable)? Are you considering upgrading to the cloud? If in the Cloud, what do you enjoy the most about Dynamics CRM Online? What is your best user adoption tip or trick? Do you use CRM for Sales, Marketing, and Service? Do you have Power Users within your company? How do they help embrace adoption? What ISV product is your favorite to use? What is one you are looking to use?

13 Tips Gustaf Westerlund

14 CRM Manifesto Fredrik Neiderud

15 The CRM Manifesto En samling grundläggande ”sanningar” om CRM (just nu 13 artiklar) Syftet är påminna alla som är på en CRM- resa vad dom försöker uppnå. Skrivet av Simon Whitson aktiv i CRMUG UK. Svensk översättning och anpassning av Fredrik Neiderud

16 1 Customer Relationship Management (CRM) är en affärsstrategi som går ut på ett förbättrat kundfokus.

17 CRM är inte något tekniskt. CRM är inte en programvara.
2 CRM är inte något tekniskt. CRM är inte en programvara.

18 3 Målet med CRM är att få nöjdare kunder och därigenom öka våra intäkter.

19 Genom att börja med CRM kommer våra arbetssätt att förändras.
4 Genom att börja med CRM kommer våra arbetssätt att förändras.

20 Kundmöten ska utgå ifrån kundens val av kanal och plattform.
5 Kundmöten ska utgå ifrån kundens val av kanal och plattform. Inte ifrån våra tekniska lösningar eller några affärsprocesser bestämda på ledningsnivå.

21 6 Automatiserade processer och smarta tekniska lösningar ger oss möjligheten att fokusera på att förbättra mötena med våra kunder. Vi vill att våra medarbetare ska kunna fokusera på kunden och inte systemet eller processen.

22 7 En viktig del av CRM är att samla allt vi vet om kunden och presentera det på ett kortfattat - men komplett - vis. Med den förutsättningen på plats kan våra medarbetare göra ett bättre jobb.

23 8 En annan viktig del av CRM är konsekvent kommunikation med våra kunder över alla våra kanaler. Då kommer kunderna uppfatta vi känner dem och att vi kommer ihåg varför de ringde förra gången.

24 9 Nyckeltal (eller KPI) är viktigt för att lyckas med CRM. Vi bör mäta före, under och efter en förändring för att se effekten av den förändringen.

25 10 Kunderna bryr sig inte om komplicerade detaljer i våra interna processer. Sådana detaljer kan - men ska inte få - påverka kundernas upplevelse av oss. Inte ifrån våra tekniska lösningar eller några affärsprocesser bestämda på ledningsnivå.

26 11 Ett CRM-system kommer inte (av sig själv) att öka vår försäljning eller hålla kvar fler kunder. Vilken CRM-lösning vi än väljer, så ska den bara vara ett stöd för att uppnå våra uppsatta mål. Förbättrade arbetssätt och processer kommer stå för resultaten. Inte ifrån våra tekniska lösningar eller några affärsprocesser bestämda på ledningsnivå.

27 12 Ett CRM-system kan fungera som ett styrmedel för att se till så hela organisationen arbetar lika, vilket är bra. Men om det bara blir ett styrmedel kommer vi aldrig att uppnå framgångsrik CRM. Inte ifrån våra tekniska lösningar eller några affärsprocesser bestämda på ledningsnivå.

28 13 Förändringen av vårt möte med kunderna är ständigt pågående. CRM är en resa och inte ett mål. Inte ifrån våra tekniska lösningar eller några affärsprocesser bestämda på ledningsnivå.

29 Nästa möte Fredrik Neiderud

30 Meeting Dates & Feedback:
Next Date & Time: Location: TBD (Akalla?) Educational Topics: Power BI, add-ons to CRM Member Showcase: Volunteers? *Be sure to REGISTER for the next meeting FEEDBACK on today’s meeting? Go to your local community page and complete the survey!

31 THANK YOU FOR ATTENDING!


Ladda ner ppt "Welcome to YOUR Community!"

Liknande presentationer


Google-annonser