Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2016 Sista inlämningsdag – fredagen den 19 februari 2016.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2016 Sista inlämningsdag – fredagen den 19 februari 2016."— Presentationens avskrift:

1 Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2016 Sista inlämningsdag – fredagen den 19 februari 2016.

2 Fakta insändning av tävlingsbidrag Samtliga tävlingsbidrag ska lämnas in i digital form, på usb-minne eller mejlas in (linda@sverigesmediebyraer.se)linda@sverigesmediebyraer.se Observera att byråers/konsulters namn inte får förekomma på eller i tävlingsbidraget, annat än på faktasidan. Kampanjens kreativa material i form av bilder (såsom skärmdumpar, annonser, illustrationer etc) ska infogas på de slides som finns till förfogande för presentation av det kreativa materialet. Fler slides får inte läggas till. På usb:n: 1. Skapa en mapp per tävlingsbidrag och döp dem enligt följande; Uppdragsgivare/Annonsör_Kampanjnamn. Var noga med att det blir rätt. 2. Lägg det ifyllda tävlingsformuläret (ppt-filen) i mappen. Dör även den filen med uppdragsgivarens samt kampanjens/produktens namn; Tävlingsformulär_Uppdragsgivare_Kampanjnamn.ppt 3. Bifoga ev film- och ljudklipp i samma mapp, som wmv, mpg eller mov (max 100MB per klipp). Observera att kampanjens kreativa material i form av bilder (skärmdumpar, annonser, illustrationer etc) ska infogas på de slides som finns till förfogande för presentation av det kreativa materialet och inte bifogas som filer. 4. Mejla, sprenda, lämna, buda eller skicka tävlingsbidragen till: marina@sverigesmediebyraer.se StockholmMediaWeek Marina Ahlberg Nybrogatan 85 114 41 STOCKHOLM Obs! Skickar du med bud som är större än att det går in i brevinkastet vänligen ring eller maila innan så att det finns någon på kontoret som tar emot ditt bud. Tävlingsbidragen skall vara StockholmMediaWeek tillhanda senast fredagen den 19 februari 2016.

3 Fakta Tävlingsbidraget insänt av: (Ange byrå/-er samt kontaktperson/-er) Kampanjnamn och/eller produktnamn: (Ange kampanjens namn och/eller produktnamn) Uppdragsgivare/Annonsör: (Ange företag/organisation samt kontaktperson) Involverade byråer/konsulter: (Ange arbetsgruppens involverade byråer/konsulter, vilken typ av byrå/konsult det är samt kontaktperson på respektive) Tävlande byråers/konsulters namn får endast förekomma på den här sidan.

4 Skriv en kort sammanfattning (executive summary) av kampanjen. Max 200 ord. Sammanfattning av kampanjen Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui.

5 Beskriv kampanjens bakgrund/utgångspunkt samt de uppsatta kommunikationsmålen för kampanjen med max 150 ord. Bakgrund och Kommunikationsmål Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

6 Analys & Insikt Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Beskriv med max 150 ord hur ni har använt målgruppsinsikter i analysen för att få media och budskap att förstärka effekterna och engagera målgruppen. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

7 Innovativ Mediestrategi Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Beskriv på vilket sätt den rekommenderade mediestrategin påverkade kampanjutformningen som helhet samt mediestrategins påverkan på kampanjens resultat. Max 150 ord Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

8 Lösning och innovation Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Beskriv er medielösning och vad som var innovativt och nytänkande med den. Max 200 ord. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

9 Kreativt material Presentera relevant kreativt material som ger juryn en bild av kampanjutformningen. Observera att bilder såsom skärmdumpar, illustrationer, skisser, annonser, fotografier etc ska infogas direkt i presentationen med en tillhörande rubrik/förklarande text. Eventuella film- och ljudklipp presenteras här med en rubrik/beskrivande text som hänvisar till det bifogade materialet. Allt kreativt material ska presenteras på max 3 slides.

10 forts Kreativt material Ta bort den här sidan om inte utrymmet används.

11 forts Kreativt material Ta bort den här sidan om inte utrymmet används.

12 Resultat Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Beskriv hur kampanjens kommunikationsmål uppfylldes, vilka marknadseffekter kampanjen gav samt hur annonsörens kännedom, marknadsandelar och försäljning påverkades. Max 200 ord. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

13


Ladda ner ppt "Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2016 Sista inlämningsdag – fredagen den 19 februari 2016."

Liknande presentationer


Google-annonser