Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
F ÖRÄLDRAMÖTE 2014-02-11
2
A GENDA Nya spelare Säsongens slut Sthlm Hockey Cup
3
N YA S PELARE VÄLKOMNA: Gustav Kraft Simon Kraft Maxim Kersikov Pontus Carplind Riccardo Curatola Tim Linnander William Ljungqvist
4
L AGLEDING Admin och stab Lagledare: Johan, Kicki Ekononomi och mtrl: Patrik Kassör: Cilla Idéspruta och sponsring: Matteus Material: Peter *** Vi behöver flera *** Träning och match Head coach: Kenneth Ass coach: Hasse U16 match coach: Andreas MV träning: Petter MV träning och spec teknik: Fredrik Fys: Jessica Gästtränare
5
S LUTET AV SÄSONGEN Avslutningsturnering 22/3 Planerade cuper 21/3 – 23/3 4/4 – 6/4 Spånga Hockey Clinique 23/3 – 27/4 2 000 kr för 15 st. ispass Tisdagar, torsdagar, söndagar Sthlm Hockey Cup 17/4 – 20/4 Majbrasa
6
S TOCKHOLM H OCKEY C UP 2014 Torsdag 17 april 2014 – söndag 20 april 2014. För spelare födda 1999 eller senare (U15) Arrangemanget är ett samarbete mellan Foc Farsta & Spånga Hockey. Nivå: AA/AAA. Grundspel i 2 grupper om 8 lag i varje grupp där alla möter alla. Efter gruppspel slutspel. Alla lag spelar minst 8 matcher. Matchtid 2 ggr 15 minuter effektiv tid. Spolning mellan varje match. Matcherna döms av 2 domare. Turneringen genomförs i 2 ishallar i Stockholm. Farstahallen, IVT-hallen i Spånga.
7
O RGANISATION Team Föreningen Team Cupledning Team Sekretariat Team Mat Team 99
8
T EAM F ÖRENINGEN Bemanning:Håkan Strömberg Ansvar – Se till att Det finns domare till matcherna Hallen är öppen och bemannad (spolning mm) Cafeterian är bemannad och att det finns varor hemma Hallen (inkl toaletterna) städas Det finns omklädningsrum och fördela omklädningsrummen till lagen Det finns mellis till lagen Det finns affischer i omklädningsrummen med info om match- och mattider Dörrarna till omklädningsrummen är märkta med lagets namn och märke Det finns mattidsschema för respektive lag (Det finns ett cup-blad där alla lagen presenteras)
9
T EAM C UPLEDNING Bemanning: Kicki Störlinge, Johan Rebeling, Patrik Widlund Ansvar: Vara lagvärdar och ta emot respektive lag dag 1. Prisutdelning till vinnaren i B-finalen Hålla rätt på inloggning till Cuponline för sekretariatets rapportering Sätt upp en dator med Cuponline i kafeterian och koppla till TVn. Disciplinnämnd Köpa in ett par lottringar ifall vi ser att det finns tillräckligt mycket vuxna åskådare i hallen. 50/50-lotter. Är det någon som har tillgång till något som kan vara ett 1:a-pris som vi kan ha en lottring till (tex en stoooor chokladask a la Gröna Lund).
10
T EAM S EKRETARIAT Bemanning: Två ansvariga som får var sitt ”team” Några frivilliga? 1 klocka, 1 cuponline, 1 musik/mic, 1 utvisningsbås = 4 personer Ansvar: Hypotes: De två teamen ansvarar växelvis för 3 matcher i taget. Speaker: pratar engelska om något av lagen inte är svenskt Dela ut T-shirts till matchens lirare i B-finalspelet Är det någon som har kontakt för att köpa in/trycka upp dessa tröjor (för både A- och B-slutspel)? Se till att ha tillgång till samtliga nationalsånger till finalspelet
11
T EAM M AT Bemanning: En huvudansvarig för Team Mat (Någon frivillig) Två Team. Hur långa pass? Ansvar: Ta fram schema för tider och bemanning för alla dagar Ta emot maten alt. hämta maten från Sodexo Servera lunch och middag i konferensrummet Hålla rent och snyggt (torka bord mm) Hålla rätt på specialkost/allergier Se till att det finns kaffe till lagledarna i lagledarrummet lagen får frukt och mellis till omklädningsrummet en gång på fm och en gång på em
12
T EAM 99 Coach: Kenneth, Kaj (?), Hasse Materialare: Peter Ekblom, Matteus Len (?) Spelare: ??? Kenneth och Hasse ansvarar för att meddela samtliga i Team 99 om tider, aktiviteter mellan matcher samt håller ihop laget vid mat och mellis.
13
J OBBFÖRDELNING Ska vi placera ut er eller vill ni sätta upp er på arbetsuppgifter?
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.