Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2017 Sista inlämningsdag – onsdagen den 1 mars 2017.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Välkomna! till e-butik.se. - Butiken - Admin - Arbeta i butiken - Utseende - Viktigt att tänka på - Tips & Idéer Butiken.
Advertisements

Lgr 11 – kursplanen i ämnet modersmål Karlstad 16 augusti
Rapportskrivning – rep.
Rubrik nummer 1 Quis nostrud exercitation ullamco laboris consequat.
Sidor, kategorier, inlägg och responsiv webb
Nytt betygssystem.
Webbportal Gunilla Nordling, CSN.
UPPSATSSKRIVNING ENTRÉSKOLAN
Nya samlade läroplaner, nya nationella prov och bedömningsstöd
Nya samlade läroplaner
Presentation 5 p (kräver närvaro hela lektionen) Fundera under presentationen på hur de olika bakgrunderna fungerar ! SRH.
Lärarutbildningskonventet
Första sidan Underrubrik Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Kontakta.
SVENSKA LIVRÄDDNINGSSÄLLSKAPET
© Cat Holloway / WWF-Canon 31 March © Cat Holloway / WWF-Canon 31 March Globe international Sveriges Riksdag Frukostmöte En gemensam.
BVForum - en genomgång för revisorer Sören Thuresson.
DIN PRESENTATION. RUBRIK- ANPASSA RUTAN EFTER RUBRIK
ATT SKAPA TABELLER Tabeller skall endast användas om man verkligen vill presentera något i tabellform Använd INTE tabeller för att strukturera hela sidor.
Hej och välkomna till Digidels PPT mall Du hittar fler mallar under fliken ”Alla Layouter” ovan. Spara gärna mallen till nästa presentation, så att du.
CSS Cascading Style Sheets. Varför CSS Lätt att underhålla Mindre filstorlekar Ökad tillgänglighet Olika media Större typografisk kontroll.
Välkommen till Hälsinggårdsskolan
(Skriv överenskommelsens namn här) ÅÅÅÅ-ÅÅÅÅ Slutrapport (…och lägg gärna en bild här, exempelvis kommunloggan) En överenskommelse inom Västra Götalandsregionen.
STARTSIDA DIN PRESENTATION. RUBRIK- ANPASSA RUTAN EFTER RUBRIK
Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2016 Sista inlämningsdag – fredagen den 19 februari 2016.
Bättre en fågel i handen än tio i skogen
– återanvändning av gravstenar
Rubrik Underrubrik Författare 2017-xx-xx.
Kontinuitetsanalys Workshop 3 av 4 – Riskbedömning
Kontinensutredning – så funkar det
Scouternas powerpoint-mall med vitbakgrund
Scouternas powerpoint-mall med träbakgrund
Författarens för- och efternamn, Centrum för Forskning och Utveckling, Region Gävleborg/Uppsala universitet. Konklusion Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
RUBRIKEN RUBRICERAR Mellanrubrik
Scouternas powerpoint-mall med vitbakgrund
Scouternas powerpoint-mall med träbakgrund
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
Första sidan Underrubrik Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Kontakta.
Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2018 Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Kvalitativa forskningsmetoder, 6 hp Kurstid: 21 januari–15 februari Kurskod: 729G07 Michael Tholander.
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
RUBRIKEN RUBRICERAR Mellanrubrik
Rubrik Mellanrubrik Rubriken är normalt satt i Arial Black 21 pt. Brödtexten är som vanligt satt i Georgia, max. 18 pt. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer.
Presentationens motto Kan ta upp två rader
Namn på presentationens omslag
Presentations- rubrik
resebyrå margies margies resebyrå
SÄLJPRESENTATION BILDSPEL RUBRIK
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit
[Planschens rubrik] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Ersätt följande namn och rubriker med.
Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2019 Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag.
effektmätning för CASINO COSMOPOL –
Försättsblad Redigera nästa slide.
Titel i Arial Narrow bold 88 pt
Titel i Arial Narrow bold 88 pt
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
Välkomna till ”Ingemars Digitaltävling” 2019
Rubrik Mellanrubrik Rubriken är normalt satt i Arial Black 21 pt. Brödtexten är som vanligt satt i Georgia, max. 18 pt. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Försättsblad Redigera nästa slide.
Instruktion Denna fil innehåller en bakgrundsmall med tillhörande layouter. Vill du byta layout väljer du Layout under fliken Start. Det är rekommenderat.
Instruktion Denna fil innehåller en bakgrundsmall med tillhörande layouter. Vill du byta layout väljer du Layout under fliken Start. Det är rekommenderat.
Försättsblad Redigera nästa slide.
Rubriken i huvudberättelsen
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Webb-designer, Utvecklare
SÄLJPRESENTATION BILDSPEL RUBRIK
BÅGE Framsida JANUARI [ÅR] Artikel 1 – sida 1 Artikel 2 – sida 5
Presentationens avskrift:

Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2017 Sista inlämningsdag – onsdagen den 1 mars 2017.

Fakta insändning av tävlingsbidrag Samtliga tävlingsbidrag ska lämnas in i digital form. Mejla eller skicka via sprend, wetransfer eller liknande till marina@sverigesmediebyraer.se alternativt skicka/kom förbi med en usb-sticka. Besöks-/Postadress: StockholmMediaWeek Marina Ahlberg Nybrogatan 85 (bv, egen ingång till vänster om port 85) 114 41 STOCKHOLM Tänk på att om du skickar med bud och en försändelse som inte går in genom brevinkastet – hör av dig till oss innan så att det finns någon på kontoret som kan ta emot ditt bud. Tävlingsbidragen skall vara StockholmMediaWeek tillhanda senast onsdagen den 1 mars 2017. INSTRUKTION FÖR INLÄMNINGEN: Döp ifyllt tävlingsformulär med uppdragsgivarens och kampanjens/produktens namn; Tävlingsformulär_Uppdragsgivare_Kampanjnamn. Ex: Tävlingsformulär_Sveriges Mediebyråer_StockholmMediaAward. Observera att byråers/konsulters namn inte får förekomma på eller i tävlingsbidraget, annat än på faktasidan. Kampanjens kreativa material i form av bilder (såsom skärmdumpar, annonser, illustrationer etc) ska infogas på de slides som finns till förfogande för presentation av det kreativa materialet. Fler slides får inte läggas till. Bifoga ev film- och ljudklipp som wmv, mpg eller mov – max 100MB per klipp. Observera att kampanjens kreativa material i form av bilder (skärmdumpar, annonser, illustrationer etc) ska presenteras/infogas på de slides som finns till förfogande för presentation av det kreativa materialet och inte bifogas som filer. Vid inlämning av flera tävlingsbidrag på en usb: skapa en mapp per tävlingsbidrag, som du döper med deras respektive Uppdragsgivare/Annonsör_Kampanjnamn. Ex: Sveriges Mediebyråer_StockholmMediaAward.

Fakta Tävlingsbidraget insänt av: Kampanjnamn och/eller produktnamn: (Ange byrå/-er samt kontaktperson/-er) Kampanjnamn och/eller produktnamn: (Ange kampanjens namn och/eller produktnamn) Uppdragsgivare/Annonsör: (Ange företag/organisation samt kontaktperson) Involverade byråer/konsulter: (Ange arbetsgruppens involverade byråer/konsulter, vilken typ av byrå/konsult det är samt kontaktperson på respektive) Tävlande byråers/konsulters namn får endast förekomma på den här sidan.

Sammanfattning av kampanjen Skriv en kort sammanfattning (executive summary) av kampanjen. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Bakgrund och Kommunikationsmål Beskriv kampanjens bakgrund/utgångspunkt samt de uppsatta kommunikationsmålen för kampanjen med max 150 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Analys & Insikt Beskriv med max 200 ord hur ni har använt insikter om omvärld, beteende och målgrupp etc. i analysen för att få media och budskap att förstärka effekterna och resultatet av kampanjen.. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Innovativ Mediestrategi Beskriv på vilket sätt den rekommenderade mediestrategin påverkade kampanjutformningen som helhet och strategins påverkan på kampanjens resultat. Max 150 ord Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Lösning och innovation Beskriv er medielösning och vad som var innovativt och nytänkande med den. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Kreativt material Presentera relevant kreativt material som ger juryn en bild av kampanjutformningen. Observera att bilder såsom skärmdumpar, illustrationer, skisser, annonser, fotografier etc ska infogas direkt i presentationen med en tillhörande rubrik/förklarande text. Eventuella film- och ljudklipp presenteras här med en rubrik/beskrivande text som hänvisar till det bifogade materialet. Allt kreativt material ska presenteras på max 3 slides.

forts Kreativt material Ta bort den här sidan om inte utrymmet används.

forts Kreativt material Ta bort den här sidan om inte utrymmet används.

Resultat Beskriv hur kampanjens kommunikationsmål uppfylldes. T ex marknadseffekter till följd av kampanjen; påverkan på kännedom, marknadsandelar och/eller försäljning för annonsören. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.