Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avRune Hansson
1
1 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Exempel på undersökningens layout och vilka nyckletal som redovisas. De varugrupper som redovisas, ca 130 st, ses på nästa sida. 5 tidsperioder redovisas i rapporten. Följ Lidl och Netto 1 år framåt i tiden!
2
2 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Varugrupper som ingår i undersökningen! Dessa totaler ingår också i undersökningen; * Dagligvaror tot * Specialvaror tot * Färskt Kött tot * Mjukt matbröd tot * Färsk Fisk tot * Frukt&Grönt tot
3
3 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Följ Lidl och Netto 1 år framåt i tiden! Beställning av 4 Lidl-rapporter under 1 år framåt, kvartalsvis, så kostar det sammanlagt 95.000:- + moms kr. Beställning av 4 Netto-rapporter under 1 år framåt, kvartalsvis, så kostar det sammanlagt 95.000:- + moms kr. Beställning av både Lidl- och Netto-rapporter (4 av varje kedja) under 1 år framåt, kvartalsvis, så kostar det sammanlagt 145.000:- + moms kr. Beställer Ni nu så bjuder vi på rapporten med Helår 2009. Detta innebär att Ni får 5 (fem) rapporter för samma pris. OBS!!
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.