Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

1 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Exempel på undersökningens layout och vilka nyckletal som redovisas. De varugrupper som.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "1 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Exempel på undersökningens layout och vilka nyckletal som redovisas. De varugrupper som."— Presentationens avskrift:

1 1 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Exempel på undersökningens layout och vilka nyckletal som redovisas. De varugrupper som redovisas, ca 130 st, ses på nästa sida. 5 tidsperioder redovisas i rapporten. Följ Lidl och Netto 1 år framåt i tiden!

2 2 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Varugrupper som ingår i undersökningen! Dessa totaler ingår också i undersökningen; * Dagligvaror tot * Specialvaror tot * Färskt Kött tot * Mjukt matbröd tot * Färsk Fisk tot * Frukt&Grönt tot

3 3 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Följ Lidl och Netto 1 år framåt i tiden! Beställning av 4 Lidl-rapporter under 1 år framåt, kvartalsvis, så kostar det sammanlagt 95.000:- + moms kr. Beställning av 4 Netto-rapporter under 1 år framåt, kvartalsvis, så kostar det sammanlagt 95.000:- + moms kr. Beställning av både Lidl- och Netto-rapporter (4 av varje kedja) under 1 år framåt, kvartalsvis, så kostar det sammanlagt 145.000:- + moms kr. Beställer Ni nu så bjuder vi på rapporten med Helår 2009. Detta innebär att Ni får 5 (fem) rapporter för samma pris. OBS!!


Ladda ner ppt "1 GfK Consumer TrackingLidl & Netto Fredrik Ydell Februari 2010 Exempel på undersökningens layout och vilka nyckletal som redovisas. De varugrupper som."

Liknande presentationer


Google-annonser